Tady se 'rucne' jezdit az tak moc jezdit nebude. @sidlo muzes svou obecnou odpoved konkretizovat pro ten planek ? Mne slo specialne o to, ze "normalne" bych nasekal useky na volne trati na max predpokladanou delku soupravu + urcita rezerva, na trati k zastavce to nejde. Tak jak "aby to bylo riditelne".
@Tomas Lebeda: jo, v odbocce by tech useku melo byt vic, regionalni trat se priblizuje a usti/odbocuje do 2kolejky - v podstate by to melo byt prujezdne vsechno najednou, tam nektere vyhybky budou skutecne samostatne, jinak mam detekovana cela zhlavi. Nevadi mi, ze na panelu sviti obsazene zhlavi, protoze JE obsazene. Logika staveni cest ... no tam jsem se jeste nedostal
ale kdyz to bude v JMRI moc 'spatne' tak si to spravim podle sveho...
Ad priblizovaci useky: Brano od odbocky by stejne prvni navestidlo pro jizdu smer vlevo nemelo byt bliz nez je naznacene oddeleni (aby byla stojici souprava mimo obvod odbocky). Jsou ty navestidlove useky nezbytne nutne jako samostatne-detekovane ? Pokud tam zustane viset souprava (napr. na navestidlu), tak stejne obsadi usek delky XY ... jako bodovou indikaci pro zastaveni (resp dobrzdeni) pocitam s infrasenzory.