Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., Rudolf
belgarat píše:@Zdenek Valter: ja dekuji - a omlouvam se. Tenhle ukrok stranou mne vubec nenapadl, stale jsem jen pritesaval Milanuv puvodni napad. Sice to bude komplikovanejsi diky jedne spojce mezi Telgartem a dvojkolejkou, ale jen "realizacne" nikoliv ideove.
belgarat píše:Jestli to dobre chapu, tak prohlasit cast trate u "A" za smycku by resilo i kolejovou spojku a vzajemne propojeni skrytaku "A", "B" - je to tak ? Musim to promyslet s ohledem na "realny" postup realizace. Mozna totiz bude jedno (pokud se bude resit BEZzkratove) ktera koncepce se zvoli: ve vsech pripadech budou dve "skutecne" smycky a 2 budto prepinane useky (c)Valter nebo 2 prepinana krizeni (resp. jejich okolni useky) (c) Belgarat. Prozatim vidim rozdil "jen" v tom, zda se bude prepinat vzdy jednoduchy usek nebo vicero useku naraz. (spojka + prilehle trate).
belgarat píše:Pro jistotu - zkuste vypichnout mista kde se na obrazku @Martin Valter system zjednodusi; abych zas neco duleziteho "nezapomnel".
belgarat píše:Cemu nerozumim je, proc byl navrzeny pro vyhybnu rovnou _booster_ namisto "pouheho" bezzkratoveho (nebo zkratoveho) prepinani casti okruhu;
belgarat píše: ktera koncepce se zvoli: ve vsech pripadech budou dve "skutecne" smycky a 2 budto prepinane useky (c)Valter nebo 2 prepinana krizeni (resp. jejich okolni useky) (c) Belgarat. Prozatim vidim rozdil "jen" v tom, zda se bude prepinat vzdy jednoduchy usek nebo vicero useku naraz. (spojka + prilehle trate).
Zdenek Valter píše:Na druhou stranu, si myslím, že je vhodnější přepínat s modulem smyčky jen tu část kde se nachází nebo projíždí jedna souprava, protože pak se Ti může stát, že zkratům bude docházet, protože do téhož složitého úseku bude vjíždět více souprav.
Zdenek Valter píše:Nerozumím - co tím chceš říct?
Zdenek Valter píše:Více souprav v něm víc modul zatíží - vyhodnocuje menší rozdíl proudů.
belgarat píše:Zdenek Valter píše:Nerozumím - co tím chceš říct?
Drobnosti - viz neprehledne plany, zausteni spojky z Telgartu do patra toboganu. Prepinany usek by mel byt mezi Odbockou a zaustenim spojky. Prinicp je beze zmeny.Zdenek Valter píše:Více souprav v něm víc modul zatíží - vyhodnocuje menší rozdíl proudů.
Volna trat bude delena cca po 1,5-2m; i z duvodu detekce (a PC rizeni) se predpoklada nejvyse jedna souprava v kazdem. Soupravy musi byt kratsi nez cca 1300mm jinak se nevejdou do odbocneho nadrazi. Tzn. max 1 souprava na 1 prepinany usek -> splneno.
belgarat píše:Mnjo ... asi jo. Az na to ze musim predratovat skrytak "B" nebot cerfvena-cerna jsou oznacene z pohledu noveho zapojeni naopak. Jenom dokumnetaci to delat nechci, potrebuju dodrzet to, ze ve svorkovnici jsou jenom vodice stejne barvy (resp. v detektoru obsazeni ruznobarevne vodice).
belgarat píše:njn, jak rikam - pouze jsem vrsil dalsi vrstvy na uz udelane, ukrok stranou mne nenapadl. Ano, smolicek ... nastesti je to jenom opruz, vetsina vodicu ma aspon minimalni rezervu... Kdo nema v hlave musi mit v tomhle pripade v pajecce.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 65 návštevníků