Chtěl bych se zeptat, jak je v reálu řešen styk dvou trakcí? To je v daném úseku mezi oběma trakcemi vynecháno tažení rozvodu trakce dané bezpečnou izolační šířkou vzduchu, tj. cca 7 metrů? Takže lokomotiva stáhne sběrač a pár metrů setrvačností projede na úseku úplně bez trakce? Nebo to je řešeno jinak?
Sloupy pro rozvody trakčního vedení: všiml jsem si, že v severních Čechách dominují ony betonové dvousloupy - existuje nějaká závislost typu: stejnosměrná 3 kV/DC "spíše beton", a 25 kV@50Hz "cokoliv"? Nebo to je spíše závislost historická (lokální betonárny/panelárny) než funkční? Do nových tahů se používají výhradně betonové nebo stále ocelové mají své místo? (6. ep. proto mne to zajímá)
Jsou praktické OPTICKÉ rozdíly postřehnutelné v H0 ve vedení obou soustav - myslím - jiné (kupř. větší) izolátory u DC atp.?
Díky moc za odpovědi