JirkaJ píše:Pokud se objeví na výstupu 0 je tam vlak (třeba i vagon s odporem na nápravě). .........Stejná část kódu, která detekuje výřez může též zjišťovat obsazení úseku, protože pokud je DCC signál přítomen, a na výstupu je 0, je v úseku nějaké vozidlo.
Dle mých analýz :
-když na kolejích nic nestojí, na výstupu je log. 1
-když na kolejích stojí vagon shuntovaný odporem 10k, nic se nemění (stále log.1)
-když na kolejích stojí vagon shuntovaný odporem 1k, v době výřezu je na výstupu log. 1
-když na kolejích stojí vagon shuntovaný odporem 1k, jsou RC detektorem v přítomnosti signálu DCC zachyceny proudové špičky
kanál1 je RC, kanál2 je DCC
JirkaJ píše:Jen je potřeba informaci o stavu 0 testovat v delším čase v řádu desetin vteřiny.
A to chceš dělat jak, když výřez má délku max.488us?
Odkdy se doba měří ve Voltech?JirkaJ píše:..., takže doba vypnutí RailCom je 0V.
Jen pro informaci přikládám obrázek, jak vypadá výstup detektoru, když na kolejích stojí mašina s RC dekodérem Lenz:
kanál2 je RC, kanál3 je DCC
Dále už nebudu komentovat, obrázek si udělejte sami.