Stránka 1 z 1

EW 1 v digi provozu

PříspěvekNapsal: stř 09 srp, 2017 2:45 pm
od pepa_TT
Chci provozovat skryté nádraží s využitím vyhýbek EW 1 a jejich možnosti použití bez přestavníků s přestavováním jedoucím vlakem na odjezdovém zhlaví. Otázka zní, zda je toto možné i v digitálním provozu? Nebudou mi kola při najetí na obráceně přestavenou vyhýbku shazovat centrálu? Bohužel nemám k dispozici abych to vyzkoušel.
Děkuji za odpovědi.

Re: EW 1 v digi provozu

PříspěvekNapsal: stř 09 srp, 2017 4:53 pm
od fulda
Klíčové slovo je "napájení srdcovky"
Pokud máš měřítko H0, tak se ti povede udělat napájení "zespoda" - tedy napájet soupravu přes okolky. V TT jsem to zatím neviděl funkční.
Nebo si můžeš dát plastovou srdcovku, ale pak zapomeň na dvounápravové vory bez power packu.

Re: EW 1 v digi provozu

PříspěvekNapsal: stř 09 srp, 2017 5:03 pm
od belgarat
Skrytak nemam zaklopeny, ale jak pise Fulda, s napajenim srdcovky je temer po problemech. Doporucuji take propojit / napajet pohyblivkou cast jazyku tenci licnou, abys nemusel spolehat na dotek kolejnice, a nebo vodivost cepu (oboji problematicke). BUdes-li pouzivat jako prestavniky serva, je dotek jazyka k opornici zarucen ;) otazka je jak moc budou kolejnice ciste.

Re: EW 1 v digi provozu

PříspěvekNapsal: stř 09 srp, 2017 5:50 pm
od pepa_TT
Omlouvám se. Je to TT. Serva nechci použít. Tak jak píšu nahoře, přestavování vyhýbky pouze pojezdem vlaku. V analogu to chodí a nic při přejezdu nezkratuje. Bojím se toho digitálu. Ten vypne ihned při zkratu.