Stránka 1 z 1

Modul vratné smyčky LK 100

PříspěvekNapsal: pon 04 úno, 2008 10:31 pm
od Vladimír
Dobrý den.

Chtěl bych Vás poprosit o vysvětlení. Nejsem si jist, zda správně chápu možnost použití modulu vratné smyčky. Pročetl jsem si zde veškeré diskuse i manuál výrobce, ale stále tápu v tom, zda mi pro celou vratnou smyčku se cca třema odbočkama pro odstavení souprav (ty odbočky budou průjezdné) stačí jeden modul nebo budu potřebovat pro každou odbočku zvlášť modul. Chápu, že by obrázek byl lepší než to takto popisovat, ale bohužel nemám žádný vhodný nástroj na kreslení. Také by jsem uvítal, kdyby někdo napsal, jaké s tím má zkušenosti z provozu apod.
Díky za odpovědi
Vladimír

Re: Modul vratné smyčky LK 100

PříspěvekNapsal: pon 04 úno, 2008 10:47 pm
od Zdenek Valter
Vladimír píše:Dobrý den.

Chtěl bych Vás poprosit o vysvětlení. Nejsem si jist, zda správně chápu možnost použití modulu vratné smyčky. Pročetl jsem si zde veškeré diskuse i manuál výrobce, ale stále tápu v tom, zda mi pro celou vratnou smyčku se cca třema odbočkama pro odstavení souprav (ty odbočky budou průjezdné) stačí jeden modul nebo budu potřebovat pro každou odbočku zvlášť modul. Chápu, že by obrázek byl lepší než to takto popisovat, ale bohužel nemám žádný vhodný nástroj na kreslení. Také by jsem uvítal, kdyby někdo napsal, jaké s tím má zkušenosti z provozu apod.
Díky za odpovědi
Vladimír


Stačí Ti jeden. Princip modulu LK 100 - obecně Reverseru je ten, že první co udělá při zkratu je že přepne fázi. U nektrých výrobců je to součást zesilovače[Uhlebrock 3A a 6A booster].

PříspěvekNapsal: pon 04 úno, 2008 10:58 pm
od Vladimír
Díky za odpověď, myslel jsem si to, ale nebyl jsem si jist. Říkám si,že je lepší se zeptat někohochytřejšího, než udělat něco, čeho bych potom litoval. A protože začínám znovu po letech pro své kluky, tak musím hodně číst a hledat, protože spousta věcí je zcela jiných nebo nových.

PříspěvekNapsal: úte 05 úno, 2008 8:54 am
od Zdenek Valter
Vladimír píše:Díky za odpověď, myslel jsem si to, ale nebyl jsem si jist. Říkám si,že je lepší se zeptat někohochytřejšího, než udělat něco, čeho bych potom litoval. A protože začínám znovu po letech pro své kluky, tak musím hodně číst a hledat, protože spousta věcí je zcela jiných nebo nových.


U té smyčky je to celkem v pohodě. Tam si celkem polohou snadno ohlídáš přejíždění přepínaného úseku.
Do přepínaného úseku smí vjíždět JEN JEDNO VOZIDLO či SOUPRAVA.
Musí být zakázán současný vjezd vozidel dalších.
Vozidlo či soupravu je možné v úseku zastavit a vjíždět další, ale místa styku nesmí zůstat obsazena.

PříspěvekNapsal: stř 06 úno, 2008 4:06 pm
od Vladimír
Takže jestli to správně chápu, mohu do smyčky vjet jednou soupravou, tu odstavit na jedné z kolejí nebo odboček a odjet jinou soupravou, která do té doby byla v klidu na jiné koleji? Místem styku se rozumí to místo, kde budou koleje přerušeny a připojen ten modul vratné smyčky?
Takto bych si to si představoval a vyhovalo by mně to, protože plánuji pouze jednokolejku a zatím nepřepokládám, že by jsem jezdil současně s více lokomotivama.

PříspěvekNapsal: stř 06 úno, 2008 4:39 pm
od Houmr
Jo mašinka ti prostě nemůže stát nat tím místem, co budeš mít izolovaně přerušené koleje.

PříspěvekNapsal: stř 06 úno, 2008 7:46 pm
od Michal Dalecký
Zjednoduse receno, usek ve smycce s prerusenymi obema kolejnicemi musi musi byt delsi nez bude nejdelsi souprava na provozovanem kolejisti.

PříspěvekNapsal: čtv 07 úno, 2008 7:53 am
od Zdenek Valter
Vladimír píše:Takže jestli to správně chápu, mohu do smyčky vjet jednou soupravou, tu odstavit na jedné z kolejí nebo odboček a odjet jinou soupravou, která do té doby byla v klidu na jiné koleji? Místem styku se rozumí to místo, kde budou koleje přerušeny a připojen ten modul vratné smyčky?


Ano. Modul však může být připojen kdekoliv v oděleném úseku ;-)
Ne jen u místa styku.

Vladimír píše:Takto bych si to si představoval a vyhovalo by mně to, protože plánuji pouze jednokolejku a zatím nepřepokládám, že by jsem jezdil současně s více lokomotivama.


Platí pochopitelně to co psali Houmr s Michalem.