
Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., Rudolf
Ferda píše:Nevím jak je to na Slovensku, ale dle našich předpisů by prodejce neměl svou povinnost splněnu tím, že ti něco řekl. Reklamace se považuje za vyřízenou až tehdy, když je opravdu vše uzavřeno. Jestli nebyl schopen ti reklamovaný výrobek vrátit ve stanovené lhůtě, ať už opravený nebo ne, a doložit svá tvrzení písemně, pak lhůta pro reklamaci vypršela a máš nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Pro zákazníka není podstatné, zda zdržení zavinil prodejce, výrobce nebo třeba pošťák.
Prodejce (potažmo výrobce, nebo dodavatel) porušil své povinnosti už tím, že nedodal návod ve slovenštině. I to by asi SOIku zajímalo.
Zdeněk píše:S tou reklamací je to samozřejmě tak jak píšete, do 30dní včetně, oznámit zákaníkovi, že reklamace je připravena k předání. To ale neznamená, že bude vždy předán opravený, nebo nový výrobek.
Zdeněk píše:A ohledně návodů zde v českém jazyce. Myslím,že se předpokládá, že kdo si koupi dekodér a sám si ho chce zapojit, má již nějaké základy v "malíčku"a rozumí co dělá. Stejné je to i u komponentů do počítačů, žádný český návod není. Kdo se do toho pustí, ví co dělá. A ten který neví, nebo začíná, má si to nechat udělat, nebo požádat někoho kdo tomu rozumí.
Zdeněk píše:Taky by bylo zajímavé,jak řešit, když si koupím model a sám si do něho zaletuji dekodér /podle návodu výrobce/a ten model přestane jezdit a nejezdí i po uvedení do původního stavu. Dá se to reklamovat, nebo né.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků