Finální řešení je toto.
Respektivě ještě "kombinace" s dvoukolejkou (Vlak se mi nevrací na tu z které přijel)
Takže KSM-SG, detekovaná přez RS-8
Po kolejišti mám rozvedené 4 větvě.
J+K(a) do detektorů respektivě napájení kolejí, z centrály LZV200 napájeno trafem 1
J+K(b) čistě jako digitál do WD 10, z centrály LZV200 napájeno trafem 1
AC, jako samostatné napájení pro WD10 a napojeno solo trafem 2
R+S
--------
Do budoucna přibude booster a trafo 3.
Objednal sem jedno TR150, ale bylo na objednávku takže dorazilo po půl roce.
Mezitím jsem pořídil druhé TR150(skladové), které mám jako přípravo pro booster (trafo3)
A myslel jsem že ho budu používat jako(trafo 2), ale v tom jsem zjistil, že na mé větvi dodatečné štávy mám WD10 (max 16A) a KSM-SG (min16A)
Takže bud
A) Uložím TR150 do krabice a počká si na booster, a koupím trafo 16V aby splnilo obě podmínky
B) rozdíl 1V není limitující a bude to šlapat tím pádem než budu potřebovat booster můžu provozovat 2x TR150
C) Trafo 16V nenajnu, nebo mít obě podmínky na knop je nevyhovující budu muset přidat další rozvodnou větev.
D) jednu tu smyšku budu napájet J+K(b) větví z centrály? ta má 16A ale měl jsem za to že J+K bych neměl plnit zbytečnostma co jdou vyřešit jinak.