BohousP píše:Jako obvykle mícháš jablka s hruškama. Je rozdíl mezi kontinuálním znečištěním, např.polovodivým prachem (pak má charakter odporu) a místy bez kontaktu kola a koleje ("přerušení" obvodu).
Pokud jsou koleje znečištěné, těžko si stěžovat na výrobce osvětlení. Nehledě k tomu, že kondenzátor je tam proto, aby tyto výpadky alespoň částečně vyrovnal. A určitě se nevybije na krátkodobém přerušení hned natolik, aby se znovu nabíjel od nuly a vyvolal "zkrat" pro booster. Dále, každý osvětlený vagón je na jiném místě, takže ty výpadky jsou posunuté v čase. Kritické by to mohlo být skutečně jen při zapnutí proudu do kolejiště po nějaké přestávce (všechny kondenzátory se začnou nabíjet ve stejný okamih).
zase hledate chyby na mne nebo u mne. Tim ze kritizujete mne, chybu neodstranite.
---
Realita je uplne jina, nez si myslis a pises. Staci pokles o 2-3 V a uz se to nabiji plnym proudem.
Chybu uplne odstrani zaradeni odporu 10 ohmu ve vagone anebo prodlouzeni reakcniho casu na boostru.
Pokud se ale zapne ochrana na zdroji, tak to asi nebude dobre.
EDIT:
ono vsechno souvisi se vsim. Napriklad zapominas na bezny odber loko a vsech osvetlenych vagonu,
ktery muze byt vic nez 2A a teda hranice indikace zkratu je hodne posunuta. Pak staci opravdu minimum, aby ochrana v boostru zareagovala.