Stránka 2 z 3

Re: Reálné zobrazení provozu na pidikolejišti s jedním motor

PříspěvekNapsal: ned 12 říj, 2014 6:24 pm
od Vladimír_B
Nie, korytnačku. :D
1. Pňovany - staniční posun. Ve stanici se rozkládaly vozové zásilky do více vozů, kvůli nízkému nápravovému tlaku na lokálce.
2. 810 - 20 let (cca) to je sakra dlouhá labutí píseň :D
3. v LG publikaci k M131.1 je požární vlak ve složení M131.1.+tendr 935.0/1
4. kniha ČSD před půlstoletím, J. Rachota, str. 134, obr. 224, Záběr z 20.7.1967, kdy motorový vůz M 240.072 přivezl smíšený vlak z Koryčan do Nemotic. (2xVtr)
5. nezapomínejte na MVTV - výjimečně se objevila i na MOs s Blm, případně může přivést montážní plošinu na výměnu výbojek :D

Re: Reálné zobrazení provozu na pidikolejišti s jedním motor

PříspěvekNapsal: ned 12 říj, 2014 6:39 pm
od hank
Vladimír_B píše:2. 810 - 20 let (cca) to je sakra dlouhá labutí píseň :D


:oops: Ano, dodatečně mi došlo, že na Buriánce, jak se říkalo dobrušské lokálce na paměť zásluh jejího hlavního proponenta, se o labutí písni moc nedalo mluvit. A podobně tomu bylo i na netolické.

Re: Reálné zobrazení provozu na pidikolejišti s jedním motor

PříspěvekNapsal: úte 04 lis, 2014 1:26 pm
od E27
K tejto téme.. nedávno bežala klasika "Holky z porcelánu" a bola tam scéna, kde stál M131 s vagónom pri rampe skladu, kde sa odohrával dej..

Re: Reálné zobrazení provozu na pidikolejišti s jedním motor

PříspěvekNapsal: úte 04 lis, 2014 2:56 pm
od JanoH0e
Klášterec nad Ohří, Porcelánka http://www.filmovamista.cz/445-Holky-z-porcelanu

Re: Reálné zobrazení provozu na pidikolejišti s jedním motor

PříspěvekNapsal: čtv 06 lis, 2014 8:13 pm
od Vladimír_B
A tím se dostáváme k motivu kolejiště vlečky a skryťáku (předávací nádraží). Krom skladů porcelánky můžeme znázorniti třeba ACHP, nebo jinou, středně velkou vlečku. Nakonec můžeme ztvárnit i vnitrozávodní dopravu zaměstnanců, buď vlečkovou mašinou s Balm (prvorepublik.) - Sigma, nebo náležitostmi ČSD...

Re: Reálné zobrazení provozu na pidikolejišti s jedním motor

PříspěvekNapsal: čtv 06 lis, 2014 8:56 pm
od hank
Vladimír_B: Ano, takových témat by bylo něurekom...

Namátkou:
- zajíždění náležitostí ČSD a BMB/ČMD zapůjčených/pronajatých fabrice do poličské muničky ze žst Květná...
- zajíždění náležitostí BMB/ČMD s křídly osobních vlaků z Rosic nad Labem přímo na vlečku chemičky v Pardubicích-Semtíně...
- zajíždění M 262.0 ČSD pro dopravu zaměstnanců z Kájova na vlečku do papíren Větřní začátkem 50. let...
- osobní vlečková doprava do vsetínské Zbrojovky vlastními náležitostmi - T 444.0/1 + rybáky...
- osobní vlečková doprava ze žst Třebčín na vlečku Sigmy Lutín v 70. - 80. letech vlastními náležitostmi - T 211.0 + Balm/Bai/Bam...
- osobní vlečková doprava do Letu Kunovice vlastními náležitostmi - 310.041 a později T 334.0 s kořistními C4üp39, ještě později M 240.0 + Blm + BDlm...

Re: Reálné zobrazení provozu na pidikolejišti s jedním motor

PříspěvekNapsal: úte 11 lis, 2014 4:52 pm
od Vladimír_B
...anebo závod Tesla Nýřany, převážně jen zaměstnanecká doprava ČSD od 524.0, přes M131.1 po 810 ČD. :D

Re: Reálné zobrazení provozu na pidikolejišti s jedním motor

PříspěvekNapsal: sob 24 led, 2015 4:26 pm
od Rocky_MK
Obrázek
Vlečka ACHP v roce 1987 a na ní M131.1133 a 1179

Re: Reálné zobrazení provozu na pidikolejišti s jedním motor

PříspěvekNapsal: pon 22 led, 2018 4:41 pm
od Rocky_MK
Rád bych po 3 letech trochu oživil toto téma. Opravdu by mě zajímal jakýkoli konkrétní příklad nasazení M152 v nákladní dopravě...
Ať pátrám jak pátrám, je to samý Hurvínek (nedejbože, abych si ho musel teď někdy pořizovat :D). Máte někdo něco? Ať hledám jak hledám, nenacházím. Díky.

Re: Reálné zobrazení provozu na pidikolejišti s jedním motor

PříspěvekNapsal: pon 22 led, 2018 5:25 pm
od T 478 3022
DSCN4898.JPG
kniha Atlas vozidel-motorové vozy z roku 2003.
Ješte mám někde doma ve starých Železničářích fotku z éry ČSD-tuším z tratě Dívčice-Netolice,ale hledat mě to nedonutíš.

Re: Reálné zobrazení provozu na pidikolejišti s jedním motor

PříspěvekNapsal: pon 22 led, 2018 5:34 pm
od Rocky_MK
Tak to je něco. V 810 jsem ani nedoufal. Díky :)

Re: Reálné zobrazení provozu na pidikolejišti s jedním motor

PříspěvekNapsal: pon 22 led, 2018 7:33 pm
od hank
Ale vždyť to už se tu protřepávalo dost podrobně, včetně 810...

Úplně poslední byly tratě Opočno - Dobruška a Dívčice - Netolice. ČD definitivně ukončily provoz smíšených vlaků v roce 2004 a poslední hnací vozidla, která to zajišťovala, byly právě šukafóny na obou zmíněných tratích. Tzn., že pro epochy IVb, IVc, Va je reálné zobrazit MPv s motorem M 152.0/810 v čele, přičemž v epoše IVb se mohl (konkrétní doložený příklad: Netolice) potkávat i se záložním M 131.1. Normy hmotnosti bývaly kolem 60 t, pokud jde o ložené 4nápravové vozy, byla obvykle povolena přeprava jediného vozu. V Netolicích bylo možno vidět i postrky, včetně kombinací M 152.0 - nákladní vůz/vozy - M 131.1. Podniky v okolí dobrušské lokálky i druhy zátěže a objemy přepravních výkonů jsem tu myslím před 3 lety v tomto vlákně popsal taky, takže i z toho vyplynou i druhy nákladních vozů a jejich obrat za den.

Vrať se na začátek tohoto vlákna do r. 2014. Víc už toho ze mě asi fakt nevyždímáš.

Re: Reálné zobrazení provozu na pidikolejišti s jedním motor

PříspěvekNapsal: pon 22 led, 2018 7:52 pm
od petrh
Nekdy ve 2003 kolem me na trase prg - kladno nocni coural okolo pulnoci na jenci jezdil motor a jeden az dva nakladni vagony

Re: Reálné zobrazení provozu na pidikolejišti s jedním motor

PříspěvekNapsal: pon 22 led, 2018 8:11 pm
od Vladimír_B
Akorát to mohla být noční pošta. "Legendární" byla noční pošta z Masny, kdy 843 vlekla asi 3-5 vz přes Kralupy (?) do Chomutova... Ještě v 90. vozili motory i spěšinové 2n Gábiny (Znojmo), ostatně M262.0, či 831 vozili běžně od F (rybák) po velkou poštu... ale to už jinde jsme, to už je jiná vesnice. :D Závěr: spěšniny by se dali také tahat za motorem.

Re: Reálné zobrazení provozu na pidikolejišti s jedním motor

PříspěvekNapsal: pon 22 led, 2018 8:39 pm
od hank
Vladimír_B píše:Akorát to mohla být noční pošta. "Legendární" byla noční pošta z Masny, kdy 843 vlekla asi 3-5 vz přes Kralupy (?) do Chomutova... Ještě v 90. vozili motory i spěšinové 2n Gábiny (Znojmo), ostatně M262.0, či 831 vozili běžně od F (rybák) po velkou poštu... ale to už jinde jsme, to už je jiná vesnice. :D Závěr: spěšniny by se dali také tahat za motorem.

No jistě. Stejně tak např. Brno - Jihlava (M 286.0,1 + 2xFa) nebo Zábřeh - Jeseník (M 262.0,1 + rybák F). V tom Znojmě to byly dlouhé soupravy břeclavských vlaků (M 262.0 + x Balm + M 262.0 + zetka na konci). Jinde (jihlavská, ramzovská) to ale byly většinou "flamendráky", tj. osobáky se sólo motory jezdící v nějakou nekřesťanskou pozdně noční nebo časně ranní hodinu.
Nicméně diskuse pořád je o "slepých" lokálkách s M 152.0/810 zajišťujícími veškerou dopravu. A že se to mohlo vozit i jinak (M 131.1, M 240.0, M 262.0), to už v této diskusi před 3 lety zaznělo taky.