Re: trucovní koutek 1 x 1 metr TT Tilig
Napsal: úte 07 črc, 2020 4:28 pm
Tak koukám, že asi už vážně stárnu a mám to v hlavě čím dál víc pomatené... nedalo mi to tak jsem koukl i na mapy, pak na své původnější návrhy a nějak jsem jim dopravnu v Dolním Polubném postupem času otočil... Na první skice odbočka skoro na místě pod Kořenovským zhlavím, na druhém plánku už skoro uprostřed, tady na větším plánku z wintracku už pod polovinou a nakonec jsem asi sám sobě už vsugeroval že je blíž u spodního zhlaví... Takže se omluvám máš odbočku na vlečku dobře.
Tak modelace terénu rozmístění budov a vegetace dokáže hodně, Svým způsobem i ten kopec za nádražím je... zhruba na 50 metrech to nabere výškově 10 metrů, na dalších asi 30 dalších 10 výškově...nad tunelem je taky zhruba 20 metrů terénu, nad nádražím to jde o dost výš po 10 výškových metrech na 25-30 délkových, takže i když to zhustíš poměrem toho ostatního kopeček tam bude řádný, nahoru ke Kořenovu je to pak mírnější kopec. A jinak jsem koukal že awepe dělá asi i model staniční budovy.
Primárně to asi bylo jako vyhybna, ale že by se vše co se tam tam nebo odtamtud někdy vozilo tahalo jen přes vlečku sklárem, i když je pravda že ta je skoro v rovině a pomalu dvakrát rozlehlejší než samotné nádraží a dostupnější od sillnice, a navíc i na rovině by jsi měl mít nejspíš odpřažené vozy zajištěné klínem (ale k tomu by se musel vyjádřit spíše někdo znalejší).
Tak modelace terénu rozmístění budov a vegetace dokáže hodně, Svým způsobem i ten kopec za nádražím je... zhruba na 50 metrech to nabere výškově 10 metrů, na dalších asi 30 dalších 10 výškově...nad tunelem je taky zhruba 20 metrů terénu, nad nádražím to jde o dost výš po 10 výškových metrech na 25-30 délkových, takže i když to zhustíš poměrem toho ostatního kopeček tam bude řádný, nahoru ke Kořenovu je to pak mírnější kopec. A jinak jsem koukal že awepe dělá asi i model staniční budovy.
Primárně to asi bylo jako vyhybna, ale že by se vše co se tam tam nebo odtamtud někdy vozilo tahalo jen přes vlečku sklárem, i když je pravda že ta je skoro v rovině a pomalu dvakrát rozlehlejší než samotné nádraží a dostupnější od sillnice, a navíc i na rovině by jsi měl mít nejspíš odpřažené vozy zajištěné klínem (ale k tomu by se musel vyjádřit spíše někdo znalejší).