N - "Podkrkonoší" eLko 210x80cm

Ahoj všem. Tak po dvou mini-projektech, které měli skóre dokončení 1:1 mi uzrál nový projekt. Dispozičně zase na polici u psacího stolu. Bude to to takový ČSD-DRG,DR mišmaš podle vozidel. Podrkonoší mám rád, takže odtud pracovní název. Bude to malé eLko 210x80 cm, šířky 28 cm. Na levé straně bude FY se samostatnými kolemi v ú-profilech. Na straně druhé bude potom jen vratná smyčka. Viditelná trvalá část pak bude zakryta s prosklením. FY a smyčka budou připjeny, jen na ježdění. U-profily by zároveň měli sloužit pak pro uskladnění modelů do vitríny.
Tříkolejná stanice s odbočkou hned za zhlavím. Jedna kusá s volnou skládkou, malá vlečka do fabričky, remíza. Architektura volná, VB bude upravená stavebnice od IGRYJemnice), inspirována volně VB ve stanici Malá Skála. Epocha, víceméně volnou formou, někde po válce až 70léta. Stanice v malém městečku, víc přírody(v rámci možností) než zástavby.
Viditelná trať před stanicí vede podél opěrné zdi, na které bude silnice, nějaké 3. třídy. Ta vlastně bude dělat kulisu, za kterou je schovaná ta druhá trať.
Chvíli jsem zvažoval i 4. koleje, ale zůstanu u hubenější varianty.
PECO 55, střední vyhýbky, DCC.
Tak na začátek asi vše, díky za případné názory. Stavba bude dlouhá.
Tříkolejná stanice s odbočkou hned za zhlavím. Jedna kusá s volnou skládkou, malá vlečka do fabričky, remíza. Architektura volná, VB bude upravená stavebnice od IGRYJemnice), inspirována volně VB ve stanici Malá Skála. Epocha, víceméně volnou formou, někde po válce až 70léta. Stanice v malém městečku, víc přírody(v rámci možností) než zástavby.
Viditelná trať před stanicí vede podél opěrné zdi, na které bude silnice, nějaké 3. třídy. Ta vlastně bude dělat kulisu, za kterou je schovaná ta druhá trať.
Chvíli jsem zvažoval i 4. koleje, ale zůstanu u hubenější varianty.
PECO 55, střední vyhýbky, DCC.
Tak na začátek asi vše, díky za případné názory. Stavba bude dlouhá.
