Narážím jen na to, že na minulém kolejišti jsi měl trávu víc ke kolejím a vypadalo to dobře, já právě na Tvůj popud začal napřed lepit foliáže a pak až štěrkovat. Ale tohle vypadá upraveně, však to nemusí být "bio kolej".
Já tam tedy jakousi talutu podél kolejí vidím. Až se to obarví rezavou, zasadí pár drnů trávy (teď je to jak po výměně štěrkového lože), tak to bude super.
adix píše:Na pohled to vypadá hezky, ale nechybí tam strouha na odvodnění? Ty zatravněné plochy jsou výš než hlava kolejnice.
Na spoustě lokalek to však vypadá fakt takhle. Také jsem to řešil na mini a nakonec nedělal výrazné odvodnění. Větší šíře zářezu také opticky zkrátí trať. Některý z kolegů zde (asi jafobe) mi poslal i fotky takového místa, pak jsemsi toho i já začal všímat při toulkách po lokálkách.
TTmini Jizerka III/IV ep. (1.3m2, DR5000, Z21 a MM) ... hlavně že mne to baví!
Když se podíváš na ty obrázky, působí trať jako když je utopená v úvozu, na obou stranách trati je vegetace výš než koleje. V reálu to tak někdy bývá, záleží na tom, jak bude pokračovat terěn. Foliáž je z principu vždy znatelně vyšší než pŕi použití statickě trávy, s tím je dobré počítat při pokládáni kolejí na násep.
To se stává. Mě příkopy skoro po statice zmizely viz. Horní Povelice. Spíše připravit příkopy o něco větší, protože hlavně foliáže se svoji podkladovou vrstvou rádo tyto příkopy zakryje. U statiky je to stékající lepidlo, které vytvoří naplněný příkop jakoby vodou. -m-
Jako, jo. Řešit zda je lepší napřed štěrk, pak tráva by bylo asi na dlouho. Ale opět si neodpustím ty kolejnice z nerezu Není lepší jejich barvení, apod. řešit před zatravněním ??? Vím, že jsoi to zatím udělal "zkusmo", ale .....?