Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
wendycrx píše:..jen jsem je vzal, nalepil
Zlámalík píše:wendycrx píše:..jen jsem je vzal, nalepil
...a von do toho někdo hned vrtá
Neber to ve zlým, jen klasická chybka, která se mně stala taky. Když na to mrkneš, tak ten vzdálenější přestavník od trojcestné výhybky musí mít závaží na druhou stranu - protože pokud je výhybka postavená do přímého směru, musí být jazyky přitažené k pravé opornici a tedy závaží musí být vychýlené vlevo (a bílou bude mít horní stranu - předpokládám, že základní poloha výhybky je přímo).
To samé je u odvratu - pokud je postaveno na přímo, opět jazyky k pravé oprornici a závaží vlevo. Základní poloha odvratné výhybky je ovšem do odvratu, tedy pokud bude postaveno přímo, bude závaží vlevo a bílá bude spodní strana (z pohledu dle fotky).
Ale když na to tak v detailu koukám, musím víc a víc obdivovat to provedení - takovej ten správnej drážní bordýlek. Drátovody, zábradlí u vechtrovny, boršus v kolejišti... Jak živý.
Nádherně zaštěrkováno - všude štěrku trochu chybí a to dělá ten správný dojem. Štěrk máš TT nebo H0? Já už na to kdesi narazil, že pro tyhle staničky a tratě někde v kopcích vypadá často líp hrubší štěrk, protože líp imituje realitu.
Za mně dost dobrý, máš se čím chlubit.
Polabský píše:Aktuálně se ovšem taková škvára nedá sehnat.
Polabský píše:Problematika strusky a škváry musí být proto řešena nestandartními postupy získání.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků