Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Dovi píše:Dává to dobrý smysl a vypadá to docela přirozeně až věrohodně...
hank píše:Dovi píše:Dává to dobrý smysl a vypadá to docela přirozeně až věrohodně...
...jak už tu padlo víckrát: Ať si modelář vymyslí cokoli, nakonec se stejně většinou zjistí, že to někdy někde mělo v realitě svůj vzor...
vojtas píše:Všechno se dá ospravedlnit. Remíza (ölegovská) i s velkou obytnou budovou byla třeba v Brandýse na starém nádraží (dodnes je, je v ní truhlárna a truhlář je do železnice poměrně zapálený), to mělo dvě dopravní koleje a jednu manipulační a do roku 1925 se jednalo o koncovou stanici, po zestátnění lokálek propojenou s pár set metrů vzdálenou a stejně orientovanou koncovou stanicí trati do Neratovic, nádražím Brandýs - město.
milan ferdián píše:O těch dvou dopravních kolejí pochybuji, viz plánek.
odshora dolu
- vlečka -
- manipulační/objízdná -
- hlavní -
- manipulační skládková s napojením lokomotivní remízy -
-m-
Sniper píše:@ Milan F. toto jsem viděl a zkoumal jsem jednotlivé varice a mám to i překreslené na můj rozměr do WT, ale nějak mne to neoslovilo, pardon
milan ferdián píše:V poho . Byl to jen uvedený příklad, jak tento plánek v průběhu času se rozvinul do dalších variant. Už jsem podotkl, moje plánky nejsou dogma, ale mají náplň rozvíjet inspiraci modeláře, dle jeho prostorových, finančních, časových a provozních podmínek .
-m-
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků