No vida, jak se to vylouplo! Určitě sklad vlevo a výpravní budovu cca doprostřed. Použij tu nejmenší, třeba jak jsem ti psal.
Sklad otočit rampou od budovy, viz třeba Sázava:
https://pacifikem.cz/?inc=212_bud_foto&foto_id=3 a jiné stanice.
Přístavbu u výtopny na druhou stranu (od kolejí).
Pozor, pokud chceš do výtopny tudy, nesmí ti vůz u skladiště blokovat možnost vyjet. Upravil jsem Ti trochu výhybky, získáš tak i lepší přechod přes koleje:
Já stanici na pětníku řešil taky, viz "Kolejiště na okno", poslední fotky.
Dej na Milanovy plánky, je tam podchycená spousta informací hlavně kolem zázemí a kolem rozmístění vybavení u výtopen. Nejlíp je to shrnuto v knížce Plány kolejišť, 1. díl.
Edit: ještě poznámka k terénu: portál tunelu by neměl být vystrčený, ale naopak jakoby zahrabaný do kopce. Tunel se začal kopat až už to jinak nešlo. Takže terén kolen něj udělej víc vyboulený. A nevím, jestli tu pravou výhybku neposunout o těch 30°do stanice, jak radil kolega. Získal bys delší trať před tunelem, i kvůli manipulaci.