Tak jedna aktualizace ve smyslu návratu. První nápad je asi vždycky nejlepší. Takže nechám dvě koleje vpředu, jen je o dva stupně pootočím, ale až na zhlaví, aby se potlačila rovná čára od vjezdu skrz stanici. Na konci se "průjezdná" výtažná kolej zase lehce odkloní a možná i výškově začne oddělovat. Jakože to tam někam pokračuje. Kolejovou spojku jsem posunul o kousek do stanice, aby se na výtažnou kolej vešla lokomotiva a jeden vůz a dalo se líp posunovat.
Terén před stanicí se sníží, kolej bude trochu na náspu a ten se opticky rozbije nějakým zeleným bor..elem. Naopak terén ve směru dozadu bude terén lehce stoupat. Zadní kolej k volné skládce se proto od zhlaví začne zvedat (no, o fous), tím se i výškově oddělí sýpka od tratě a kolejiště nebude jen "prkno". Co bude na zadní hraně, to se ještě uvidí - fotografická kulisa, půlstromy, krátký svah nad trať...
Přikládám plánek a pohled do stanice - ono se vlastně skoro nic nezměnilo, jen to podle mě vypadá líp
Edit: pro techniky - vše bude na flexi kolejivu Kühn, včetně výhybek -mám je skladem z počátku výroby, na které ještě stížnosti nebyly - a elektrické propojení pomocí plíšků nahrazuji vyvedením připojovacích drátků skrz panel. Kolejiště mělo za úkol zužitkovat, co je "v bedně", takže se toho budu držet. Oblouková výhybka je taky Kühn, jen se musí vykřivit o něco jinak. Přestavníky asi Conrad (opět "z bedny") ale na 6 V, aby běžely pomalu (napětí nutno snížit pulsním zdrojem). Ovládání DCC.