Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
marian_r píše:To štrkové kŕmidlo vagónov je paráda, len neviem z čoho sa na ten pás dole dostáva.
jipol57 píše:Taky jsem to tipoval na "posun dovolen" na tom odjezdovém. Zvlášť, když se bude posunovat k sýpce. Ale není to nutné. Posun může být i bez návěsti, podle místních poměrů. Při té příležitosti jsem zkontroloval, kam až můžeš sunout ven ze stanice. Ale buďto blbě vidím, nebo nemáš označník na opačné straně? Těsně u mostku. Označník by měl být vpravo při výjezdu ze stanice. Na opačné, než vjezdové.
Ty fotky jsou pro potěchu oka. Těším se na další.
Zlámalík píše:... Ve stanici jsou z-č-ž pro odjezd odbočkou, ...[/attachment]
Zlámalík píše:Důvod je ten, že Malá Paka bude časem (doufám) průjezdná - dám vám sem takovou malou ochutnávku, abyste se měli na co těšit.
Zlámalík píše:Nene, celé to bude na půdě. Ta "okenní" verze bude ale pořád možná, když se segmenty vyndají a přenesou. Bude to taková skládačka.
S bouráním už tady přišli jiní dřív - na straně přesuvny je to fajn, tam je po probourání možný výjezd do předsíně, na levé by to ale vyjelo na plotnu
Zlámalík píše:Jo. Bude Velká Paka, odbočná stanice s vlečkami. Na obou koncích budou o patro níž smyčky a skryté koleje. Z Velké Paky bude odbočovat lokálka do Malé Paky, která bude průjezdná. Trať do ní přijede zleva, doprava pak zůstane víceméně to, co dnes, tedy kus tratě a v tunelu skrytá přesuvna, simulující pokračování tratě. Bude to do tvaru U. Zkusím to během víkendu připravit k předhození masám
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník