MikroKameničky - Ostředná

Ahoj všem!
Nějak nám to tady v Mini skomírá, tak se nedá nic dělat, musím na Vás vytáhnout něco nového.
Sice jsem se zařekl, že svůj příští projekt zvětším, ale aktuální situace mi nedává jinou možnost, než vstoupit potřetí do stejné řeky. Tím zlomovým okamžikem je kousek nábytku, který jsem získal z babiččina bytu (u ní posledních čtyřicet let podpíral telefonní aparát):
Rozměr správně odhalují pózující Nekly - ty mají ovšem jiný úkol a do spodní části se byť bez přepravní krabice stejně nevejdou. Zbednice by se vešly, ale ty mají svoji roli v akváriu. Takže nové kolejiště bude o rozměru 36 x 59 cm, ve velikosti TT na kolejivu Kuehn v epoše V. - VI., digitální ovládání; nejblíže představě je koncept Kameniček, který jsem si přetvořil k obrazu svému a možnostem daným velikostí prezentovaného prostoru. Vypadalo by to asi takto:
Celé je to koncipované ve stoupání 4 - 5 cm od zarážedel skrytého nádraží až po konce výměn v nádraží a jen kusé koleje v nádraží přechází do roviny. Je mi jasné, že je to vražedné, děsně utažené atd., ale tak nějak to chci zkusit - je to více než poctivý metr kolejí a nakonec budou možná stačit nastoupat jen cca ty 4 cm. Oblouk je zase oněch děsivých 150 mm poloměru...
Krajinná představa by pak vypadala asi takto:
Za skrytého nádraží v podobě dvou kusých kolejí v levém horním rohu se trať vyloupne od první výměny v zářezu skryta pohledům hustým porostem, pravý horní roh vyplňuje silniční nadjezd, pod nímž vlak projíždí do přiznané části kolejiště, v pravém dolním rohu překonává nechráněný přejezd se světelnou signalizací a dostává se na zhlaví malého nádraží. První kusá kolej počítáno od levého dolního roku je volná skládka nebo rampa přilehlé průmyslové budovy (ta se na kolejiště určitě nevejde), druhá kusá kolej vede do malé remízy a třetí je kolejí dopravní (tady nevím zda ji přiznaně ukončit nebo se tvářit, že pokračuje - zatím se kloním k druhé možnosti). Výpravní budovu sehraje LVb/H Cholina (asi posazena blíže před poslední výměnu než tomu je na obrázku), malá remíza bude vlastní výroby ala Cukmantl a mezi přejezdem a první výměnou by měl postávat releový domek. Nějaká ta lampa a hotovo...
Mějte se a ať se vám vyhnou co možná nejvíce strasti současnosti!
Nějak nám to tady v Mini skomírá, tak se nedá nic dělat, musím na Vás vytáhnout něco nového.
Sice jsem se zařekl, že svůj příští projekt zvětším, ale aktuální situace mi nedává jinou možnost, než vstoupit potřetí do stejné řeky. Tím zlomovým okamžikem je kousek nábytku, který jsem získal z babiččina bytu (u ní posledních čtyřicet let podpíral telefonní aparát):
Rozměr správně odhalují pózující Nekly - ty mají ovšem jiný úkol a do spodní části se byť bez přepravní krabice stejně nevejdou. Zbednice by se vešly, ale ty mají svoji roli v akváriu. Takže nové kolejiště bude o rozměru 36 x 59 cm, ve velikosti TT na kolejivu Kuehn v epoše V. - VI., digitální ovládání; nejblíže představě je koncept Kameniček, který jsem si přetvořil k obrazu svému a možnostem daným velikostí prezentovaného prostoru. Vypadalo by to asi takto:
Celé je to koncipované ve stoupání 4 - 5 cm od zarážedel skrytého nádraží až po konce výměn v nádraží a jen kusé koleje v nádraží přechází do roviny. Je mi jasné, že je to vražedné, děsně utažené atd., ale tak nějak to chci zkusit - je to více než poctivý metr kolejí a nakonec budou možná stačit nastoupat jen cca ty 4 cm. Oblouk je zase oněch děsivých 150 mm poloměru...
Krajinná představa by pak vypadala asi takto:
Za skrytého nádraží v podobě dvou kusých kolejí v levém horním rohu se trať vyloupne od první výměny v zářezu skryta pohledům hustým porostem, pravý horní roh vyplňuje silniční nadjezd, pod nímž vlak projíždí do přiznané části kolejiště, v pravém dolním rohu překonává nechráněný přejezd se světelnou signalizací a dostává se na zhlaví malého nádraží. První kusá kolej počítáno od levého dolního roku je volná skládka nebo rampa přilehlé průmyslové budovy (ta se na kolejiště určitě nevejde), druhá kusá kolej vede do malé remízy a třetí je kolejí dopravní (tady nevím zda ji přiznaně ukončit nebo se tvářit, že pokračuje - zatím se kloním k druhé možnosti). Výpravní budovu sehraje LVb/H Cholina (asi posazena blíže před poslední výměnu než tomu je na obrázku), malá remíza bude vlastní výroby ala Cukmantl a mezi přejezdem a první výměnou by měl postávat releový domek. Nějaká ta lampa a hotovo...
Mějte se a ať se vám vyhnou co možná nejvíce strasti současnosti!