Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Kavka_ píše:...části výhybek postavené proti sobě jsem alespoň zkrátil, abych získal menší boční odstup kolejí...
hank píše:Kavka_ píše:...části výhybek postavené proti sobě jsem alespoň zkrátil, abych získal menší boční odstup kolejí...
Můžeš prosím upřesnit, kde a o kolik jsi výhybky zkracoval, jestli se tím změnila jejich celková délka v přímé, zda a jak to ovlivnilo úhel odbočení a jak ti po této úpravě vychází osová vzdálenost sousedních kolejí?
hank píše:Ještě přemýšlím nad geologií pískovce
Kavka_ píše: No bylo to celkem asi o 5 pražců. Úhel odbočení to určitě neovlivnilo a osová vzdálenost se zkrátila na 36 mm. Přímý úsek od srdcovky k srdcovce se zkrátil ze 46 mm na 23 mm.
hank píše:Kavka_ píše: No bylo to celkem asi o 5 pražců. Úhel odbočení to určitě neovlivnilo a osová vzdálenost se zkrátila na 36 mm. Přímý úsek od srdcovky k srdcovce se zkrátil ze 46 mm na 23 mm.
Děkuji. Takže přímá část výhybek zůstala stejně dlouhá, tj. 128,7 mm?
Kavka_ píše: U té levé jsem sahal na odbočující větev, přímá zůstala nezkrácená, u pravé jsem krátil přímou větev a odbočující zůstala netknutá - v rovnoběžném směru je tedy délka obou výhybek původní - tedy ano, přímá část výhybky z hlavní trati je původní 128,7 mm
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků