Fox píše:Ahoj,
díky za připomínky. Poukazuji na začátek vlákna, a to, že jsem pouze překreslil do WT návrh "cizího" kolejiště. Dokonce bez svolení autora.
To je v pohodě,posunul jsi plánek o další krůček dále.Problém je,že jsi včera nestihl si přebrat údaje,ikdyž jsi se na ně koukal
.
Zopakuji-šturc-120mm-DKS/253,5-660-v.obl.levá-v.pravá-v.pravá-v.pravá-166-
Poloměry viditelných obloukůhlavní trať-R353/60°
k nákladovému obvodu-R310/105°
Fox píše: Vedení kolejí je nutno brát v kontextu celého návrhu, viz obrázek ve vláknu tady:
viewtopic.php?f=51&t=12051&start=30. Nekreslil jsem objekty, kulisy atd. Místo dvojité spojky by snad posloužily dvě EW1 proti sobě, ale autor se takto rozhodl.
Majitel má nakoupenou DKS,proto je využita ve všech návrzích kolejišť.Dále počítám s touto situaci.U nástupiště stojí 810 a CITY Elefant,na dolní kolejí přijel manipulák vedený "Legem".CITY Elefant odjíždí,810 stále stojí u nástupiště.
Fox píše:Dále poznámky: jsme v sekci Mini kolejiště, kde platí kompromisy víc než jinde.
Přesně
Fox píše: Přesto na původním návrhu je vidět souprava s 2xY.
Pro upřesnění nejsou to "Y",ale CITY Elefant a ještě něco,oblouková výhybka u skryťáku nelze posunout hloubějíc do skryťáku a to proto,že jsem počítal s provozem CITY Elefantu,který má délku 660 mm,musí stát za námezníkem,bezkolizní jízda manipuláku na vedlejší úvraťovou kolej.
Milan