Pánové, opět děkuji za vaše ohlasy, moc mě těší, že se vám má práce líbí.
V posledních dnech došlo k úpravě zapojení a zbavil jsem se tak chyb v pořadí spínání relátek. Na trať tak mohly vyrazit i konstrukčně subtilnější vozy ze současnosti, u nichž jsem se bál potenciálního poškození v důsledku proudových nárazů.
Jak to jezdí poznáte nejlépe z níže uvedených krátkometrážních snímků:
https://youtu.be/JLd331OzYF8https://youtu.be/8Q1-moQv_Ykhttps://youtu.be/yx1ZTGgZm64Pro představu přidávám pohled pod sukně a zbytek fotek opět na rajčeti.
V další kole tak dojde k osazení stromů a keřů, trafostanice a některých chybějících doplňků (nápis zastávky Praha Bubny Vltavská apod.) a budeme pomalu hotovi.
Na takhle malém projektu je osvěžující různorodost prováděných prací - i když jde o neoblíbené etapy tvorby, nemůže to nikdy být nadlouho a tak se často předem obávaný problém vyřeší za jedno odpoledne a i ktrátké časové úseky, které lze věnovat stavbě přinášejí viditelný pokrok
Začínám se pomalu věnovat otázce "Kam s ním?". Že bych doma našel bednu správných rozměrů jako na Zbednice tak nějak nečekám, bude třeba asi něco vyrobit...
Mimochodem - překvapivě zajímavý prvek kolejiště je viadukt, který při pokládání kolejiště na bok a práci na elektroinstalaci spolehlivě brání překlopení a potenciálnímu poškození...
https://kinclv.rajce.idnes.cz/Bubny_zas ... Gymnasijni
TT, V. - VI. epocha, ČD
- kolejiště realizovaná na malých plochách neškodí v jakémkoli množství -