Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Kavka_ píše:
3) Rozměr 170 cm není limitní, snažil jsem se dostat na co nejmenší rozumnou plochu - začínal jsem na 160 cm, postupně jsem přidal, přidat ještě mohu. Nejvýše na 200 cm. V šířce 40 cm bych naopak rád zůstal
4) co se SN a stoupání týká - vzhledem k pojetí tratí pro provoz motorových vozů, bral jsem to především jako odkládací prostor/garáž na vozidla, kam jen zajedou a bez další manipulace se prostě vrátí na trať, byvše obousměrné. Stoupání jsem proto koncipoval jako 5 cm na 1,3 m kolejí, ale jak na to koukám, asi to i tak není zrovna málo, i když na můj účel by nakonec stačilo i SN s nižší výškou... - no nevadí, nebráním se zvětšení plochy viz bod 3). stejně tak jsem nenechával nijak patrný prostor širé trati ve SN s tím, že tam prostě manipulace nebude... (a co proměnná výška ve SN? kdyby bylo pod nízkým "stropem" utopeno posledních 5-10 cm u šturcu?)
5) to Rocky_MK - šel by nákres včetně popisů kolejiva? Nějak se mi to ve wintracku nedaří nakreslit, aby to vyšlo stejně...
Díky.
hopeter píše:
Co se týká návrhu kolejí tak bych zkusil přidat před zhlaví 7,5° oblouk a tím více natočit koncovou stanici. Úměrně k tomu dorovnat i vlečky.
U tunelu bych nechal trať rovnou bez toho esíčka. Pokud je potřeba natočit portál tak nemusí být kolmo ke kolejím. SN lehce zkrátit na úkor vjezdové části aby se vešla kulisa k oddělení od koncové stanice. Výpravní budovu koncové stanice bych dal na stranu k okraji panelu.
Toliko slovo moje...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků