Střelec píše:Pro lepší vzhledovej efekt tu boudu naohýbej výztužema ven, vevnitř by opticky zanikly, navíc strukturovanej povrch je efektnější, než hladkej a dá se na něm víc vydovádět s patinou. Přiloženo je provedení "klasická kůlna", zastávkové boudy byly většinou vagónově červené nebo středně zelené s fleky tmavé rzi.
Vzal jsem si k srdci radu o zastávce a provedení a dotvořil jsem plechový přístřešek pro cestující...(zatím není zasazena do terénu, čeká volně položena)
Ivan píše:Paráda, i mikro může být provozně zajímavé.
Jedna drobnost, osobně bych turistickou mapu KČT přesunul na zastávku a u kaple bych udělal jen rozcestník
, záleží samozřejmě na autorovi
Stejně tak jsem tedy přesunul mapník KČT k zastávce - teď mi to skutečně přijde celkem vhodnější...
Pak jsem osadil ještě návěstidlo autobloku - osobně si nejsem jist, nakolik by odpovídal zvolené trati, ale na straně druhé volně čerpám z předlohy
http://www.mojett.cz/32306 Hlinsko pod Hostýnem, kde je nákladiště kryto autoblokem a přijde mi to jako zajímavý způsob dostat na mikrokolejiště návěstidlo (rozhodně jsem tam nějaké chtěl:-). Optické senzory pak budou po zapojení ovládat i průběžnou změnu návěsti v závislosti na poloze vlaku...
Dále mě tedy čeká nějaké to zalesnění a zakřovení, pak vydrátovat, doladit patinu strážního domku, osadit doplňky ke skladišti, vyrobit ovládací pultík, dořešit bedýnku pro dlouhodobé skladování - kruci, to měla být věta o tom, že jsem skoro u konce...
Foto opět na rajčeti
https://kinclv.rajce.idnes.cz/mikrokolejiste