Ukulelejiště má za sebou další milník, dneska se vydalo se mnou na výlet za kolegou Rosťopišem, který ho i provozně pokřtil příjezdem prvního osobního vlaku (všechny moje motoráky jsou digitalizované a předpokládám, že se nebudou mít rády s PWM regulátorem, tak jsem to ani nezkoušel). Ověřena byla i přechodnost 742 od Tilliga, která se přesně vejde na výtažnou kolej. Po návratu jsem nafotil ještě pár fotek, které ukazují už asi definitivně finální podobu ukulelejiště.
Od minule na vykládové koleji přibyla výkolejka (sedí, ale není to ideál - daň za instalaci do zalepené a zaštěrkované koleje). U výhybek jsem nainstaloval výhybková návěstidla, která jsem měl v krabičce schovaná skoro 10 let a na konci kolejí už jsou i návěstidla posun zakázán. Ke skládce uhlí přibyl nakladač T 174 a posunovači u vykládkové koleje nechali válet pár zarážek. Tím jsem asi dosáhl maxima, protože už mě nenapadá, co ještě kam přidat...
Ve víku je krom "fiddle yardu" uschován i ovladač postavený z PWM modulu z Ebaye a hnaný normální 9V baterií a rozpojovač vyrobený z balzového odřezku a zbytku leptu.