Stránka 4 z 10

Re: TT 125x70 Zadní Doubice

PříspěvekNapsal: pon 17 zář, 2018 1:53 pm
od milan ferdián
Jen drobnost Sašo,Zadní Doubice je stanice úvraťová na D3 :wink: .Milan

Re: TT 125x70 Zadní Doubice

PříspěvekNapsal: pon 17 zář, 2018 1:55 pm
od Morris Zapp
Jo aha - to rozvidlení na konci toho oblouku není nějaká vlečka?

Re: TT 125x70 Zadní Doubice

PříspěvekNapsal: pon 17 zář, 2018 1:59 pm
od milan ferdián
Na obrázku,jde vidět vlevo dole tunelový portál :wink: .
Milan

Re: TT 125x70 Zadní Doubice

PříspěvekNapsal: pon 17 zář, 2018 2:01 pm
od Morris Zapp
Tunelový portál chápu - to je trať někam "do světa".
Ale ten viditelný oblouk, co vede do těch třech šturců - to má být trať? No nakonec proč ne... :wink:

Re: TT 125x70 Zadní Doubice

PříspěvekNapsal: pon 17 zář, 2018 2:04 pm
od milan ferdián
Originál kolejový plánek.Milan

Re: TT 125x70 Zadní Doubice

PříspěvekNapsal: pon 17 zář, 2018 2:07 pm
od Morris Zapp
Jo ták, já to mám v hlavě naruby! :lol:

Skryťák je to rozvidlení, co jsem považoval za vlečku - a ten tunel nikam nevede! Už to mám správně..?

Re: TT 125x70 Zadní Doubice

PříspěvekNapsal: pon 17 zář, 2018 2:11 pm
od milan ferdián
Ano.Údajně zde existuje barevný soubor ve 3D,kde jsou Zadní Doubice a další mini stanice zvěčněné.Milan

Re: TT 125x70 Zadní Doubice

PříspěvekNapsal: pon 17 zář, 2018 2:28 pm
od hank
No ale bez ohledu na to i takováto minimalistická nákladiště se zastávkou mohla být až do konce V. epochy obsluhována podle předpisu D2 posunem mezi dopravnami (PMD) a dodnes existuje možnost obsluhy Pv nebo vlečkovými vlaky bez uvolnění traťového oddílu. Ani v takovém případě nejsou potřeba žádná hlavní návěstidla, a to i na dost důležitých tratích; viz třeba nz Černousy na trati Frýdlant - Zawidów nebo bývalé nz (dnes už zase stanice) Bílý Potok pod Smrkem před rekonstrukcí, zapojením do DOZ a redukcí kolejiště. V obou případech byly do nz zaústěny vlečky.

Re: TT 125x70 Zadní Doubice

PříspěvekNapsal: pon 17 zář, 2018 2:45 pm
od milan ferdián
Hledal,hledal a našel.Autor "Dušan".Milan

Re: TT 125x70 Zadní Doubice

PříspěvekNapsal: pon 17 zář, 2018 2:49 pm
od milan ferdián
A takto byly spojeny kolejové plánky ze souboru "Sólo pro 810".Autor Dušan.Kdyby mne Dušan dal tip,jak pracovat s tímto programem,myslím si,že by se laťka posunula opět kapku výše.Milan

Re: TT 125x70 Zadní Doubice

PříspěvekNapsal: úte 18 zář, 2018 7:11 am
od Dusan
milan ferdián píše:A takto byly spojeny kolejové plánky ze souboru "Sólo pro 810".Autor Dušan.Kdyby mne Dušan dal tip,jak pracovat s tímto programem,myslím si,že by se laťka posunula opět kapku výše.Milan


Ahoj Milane, nevím co bych Ti měl poradit :-) Nejedná se o žádný speciální SW pro 3D "plánování", je to v Trainz simulátoru, což je v podstatě hra, ve které si můžeš vytvořit "prostředí železnice" a simulovat nějakou činnost. Něco píše zde i v sekci "Software" viewtopic.php?f=26&t=4070
Jsou v tom nějaké šablony, většinu, naše, si musíš po instalaci postahovat a poukládat do příslušných knihoven. Zkus dát do googlu Trainz railroad simulator tutorials a uvidíš jak se s tím dělá.

Re: TT 125x70 Zadní Doubice

PříspěvekNapsal: čtv 04 říj, 2018 10:24 am
od jardaficz
Napsal a nafotil bych nějaký postup, ale fotky drátů, přestavníků a ovl. panelu zřejmě nebudou záživné. Momentálně nemám moc dořešeno z čeho vyrobit rozpojovac na ,, rampu,, do skryťáku. Možná pásek z desek sešitu a napustit vteřiňákem.

Re: TT 125x70 Zadní Doubice

PříspěvekNapsal: čtv 04 říj, 2018 11:33 am
od hank
jardaficz píše:Napsal a nafotil bych nějaký postup, ale fotky drátů, přestavníků a ovl. panelu zřejmě nebudou záživné. Momentálně nemám moc dořešeno z čeho vyrobit rozpojovac na ,, rampu,, do skryťáku. Možná pásek z desek sešitu a napustit vteřiňákem.


Milan ve své knize navrhuje použít materiál z podložky do školního sešitu. Pokud vím, tak je to tenký houževnatý polystyrén, tj. materiál, který se vyskytuje i leckde jinde.

Re: TT 125x70 Zadní Doubice

PříspěvekNapsal: čtv 04 říj, 2018 11:44 am
od hopeter
Můžeš použít cokoliv co bude tenký pásek a pružit. Původní myšlenka byla , že tvar rozpojovače slouží současně jako zarážka co drží vagon na "rampě". Po odjetí lokomotivy se pásek stlačí a vagon sjede samospádem na protější kolej. Nejlépe pokud máš knížku od Milana tak je to tam znázorněno.
Já tohle řešení nepoužil , kolej mám bez spádu a řeším to záložní lokomotivou. :wink:

Re: TT 125x70 Zadní Doubice

PříspěvekNapsal: ned 11 lis, 2018 11:46 am
od jardaficz
Zadrátovano. I když jsem zatím nedodělal přepínání jazyků. Plus mám plonkové dráty pro osvětlení. A ještě chybí kolej a rozpojovač :D. Teď uvažuji nad rozmístěním budov ve stanici. Dále přijde na řadu štěrkování, což bude opravdu námaha, na tak obrovském prostoru.
DSC_0030.JPG