Stránka 10 z 11
Re: Minikolejiště Žacléř-Otovice
Napsal:
úte 08 led, 2019 6:31 pm
od ateen
milan ferdián píše:Ještě zkontroluj užitnou délku kolejí 1 a 3.Milan
První má 123 metrů dle skutečnosti, 768 mm.
Třetí má 660 mm.
Re: Minikolejiště Žacléř-Otovice
Napsal:
úte 08 led, 2019 6:34 pm
od milan ferdián
ateen píše:milan ferdián píše:Ještě zkontroluj užitnou délku kolejí 1 a 3.Milan
První má 123 metrů dle skutečnosti, 768 mm.
Třetí má 660 mm.
Není možné
.Obě koleje 1 a 3 mají 123 m/768 mm od nmz do nmz
.
Milan
Re: Minikolejiště Žacléř-Otovice
Napsal:
úte 08 led, 2019 6:40 pm
od ateen
milan ferdián píše:ateen píše:milan ferdián píše:Ještě zkontroluj užitnou délku kolejí 1 a 3.Milan
První má 123 metrů dle skutečnosti, 768 mm.
Třetí má 660 mm.
Není možné
.Obě koleje 1 a 3 mají 123 m/768 mm od nmz do nmz
.
Milan
Čemu dát přednost? Délce třetí koleje nebo staničení páté výhybky?
Re: Minikolejiště Žacléř-Otovice
Napsal:
úte 08 led, 2019 6:46 pm
od milan ferdián
Máš dvě volby.
1- dle délky 123 m
nebo
2 - dle staničení výhybky č.5,tím se ti ale automaticky prodlouží délky kolejí 1 a 3 a to proto,že při stavbě stanice použiješ PECO výhybky a ty jsou kratší oproti 6°výhybkám
.
Milan
Re: Minikolejiště Žacléř-Otovice
Napsal:
úte 08 led, 2019 7:15 pm
od ateen
milan ferdián píše:Máš dvě volby.
1- dle délky 123 m
nebo
2 - dle staničení výhybky č.5,tím se ti ale automaticky prodlouží délky kolejí 1 a 3 a to proto,že při stavbě stanice použiješ PECO výhybky a ty jsou kratší oproti 6°výhybkám
.
Milan
Nechám první kolej 123 a staničení páté výhybky.
Re: Minikolejiště Žacléř-Otovice
Napsal:
úte 08 led, 2019 8:04 pm
od ateen
milan ferdián píše:Opraveno.Milan
Předpokládám, že toto je na základě horního plánku? Zkusil jsem oba dva a na plánku dole je druhá kolej dlouhá 240m.
Re: Minikolejiště Žacléř-Otovice
Napsal:
úte 08 led, 2019 8:07 pm
od hopeter
Milane a Zdeňku opravdu jsem sem nechtěl zatáhnout plevel z DCC. Snad se mě to podařilo taktně ukončit
TO ateen : Koukám , že jsi celkem nedaleko ode mě ( dokonce mezi Č.Kostelcem a PA je přímé spojení vlakem
) Zajímalo by mě jaký chystáš projekt Žacléře a v jaké velikosti. Mě zatím lokálka Královec - Žacléř úplně nepustila a nabízí spoustu zajímavých námětů...
Nenašel by se u někoho i plán původních Lampertic případně i s vlečkou ?
Re: Minikolejiště Žacléř-Otovice
Napsal:
úte 08 led, 2019 8:18 pm
od milan ferdián
hopeter píše:Nenašel by se u někoho i plán původních Lampertic případně i s vlečkou ?
Třeba já?Budu ti stačit?
Milan
Re: Minikolejiště Žacléř-Otovice
Napsal:
úte 08 led, 2019 8:30 pm
od milan ferdián
Re: Minikolejiště Žacléř-Otovice
Napsal:
úte 08 led, 2019 8:47 pm
od hopeter
Milane díky.
Mám o čem dumat...
Pokud se dožiju důchodu a nebudu zazděn na zahrádce.
Re: Minikolejiště Žacléř-Otovice
Napsal:
stř 09 led, 2019 5:53 am
od hank61
Jojo. To bývaly ještě nádherné stanice....
Re: Minikolejiště Žacléř-Otovice
Napsal:
stř 09 led, 2019 10:47 am
od milan ferdián
Kluci a jak dál?Ponechat námět nadále jako společně vlákno nebo pro ateen/Karla mám založit nové vlákno?Dohodněte se mezi sebou.
Milan
Re: Minikolejiště Žacléř-Otovice
Napsal:
stř 09 led, 2019 11:05 am
od hopeter
Za mě bych byl pro nové vlákno. Můj projekt je prakticky téměř hotový a Karel to plánuje v eNku.
Toto vlákno bych ale ještě nechal otevřené , protože tento kafestolek mám v úmyslu ještě trochu doplnit o lepší elektriku a nějaké detailíky do krajiny.
Re: Minikolejiště Žacléř-Otovice
Napsal:
sob 12 led, 2019 8:43 pm
od hopeter
Trochu jsem koukal na ten plánek Lampertic výše. Nějak mě není jasné jak to vlastně původně vypadalo. Horní plánek je tříkolejný a dolní čtyřkolejný. K tomu jsem koukal na náčrt co má Trainmaniak na svých stránkách. Tam je schéma čtyřkolejné a navíc odvrat z vlečky přes angličana.Taky mě to schéma od Trainmaniaka připadá logičtější. Poslední kolej od budovy dopravní pro průjezd na Žacléř , další kolej k budově manipulační s průjezdem do odvratu a další koleje k budově pro odstavení vagonů na vlečku.
Najde se někdo kdo by měl bližší informace ?
Re: Minikolejiště Žacléř-Otovice
Napsal:
ned 13 led, 2019 8:05 am
od milan ferdián
Honzo,každý z nás,tak i stanice mají svoji časovou osu.Vznik,rozkvět,úpadek,zánik (jak u které).Tak je to i s nádražím v Lamperticích.Například odvratná kolej směrem na Královec vznikla jen proto,že při posunu ujely vozy.Studijní materiál existuje,viz.časopis kde jsem udal čísla.Tam je podrobně popsán i vývoj stanice Lampertice.Zkus tyto čísla si od někoho vypůjčit nebo využít knihovnu v blízkosti tvého bydliště:wink: .
Milan