jirkan píše:Tu automatiku dělá Viessmann, je to pro analog, v obou koncových stanicích se nezávisle nastavuje doba pobytu a navíc to pěkně zpomaluje a rozjíždí.
Myslím, že pan Zajíc to dělá levnější (a možná i s lepší možností provozu)
Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
jirkan píše:Tu automatiku dělá Viessmann, je to pro analog, v obou koncových stanicích se nezávisle nastavuje doba pobytu a navíc to pěkně zpomaluje a rozjíždí.
hopeter píše:Pro úplnost ještě přikládám schéma kolejí...
Ovládání výhybek asi nevyřešíme... ale můžeme proprat ovládání kyvadlového provozu. Pokud by mě ještě někdo znalý předpisů poradil jaké návěstidla ( tabulky ) tak budu rád. V reálu jsem nic neokoukal. V Otovicích je jen červený terč na šturcu ,v Žacléři lichoběžníková tabulka na vjezdu a modrý zákaz posunu na šturcu.
Co se týká tratě Žacléř-Otovice tak neexistuje. Otovice jsou koncovou částí tratě 026 a Žacléř tratě 047. Ovšem stále jsou položeny koleje tak , že by se při funkčnosti dalo projet po kolejích ze Žacléře do Otovic a zpět...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků