Honza TT píše:Zdravím kolegové!
I já přispěji svou troškou do mlýna. Přiložený obrázek ukazuje mé rozpracované mini.. na ploše 15x50 cm. Koncová stanička horské trati v zimním období. Na pravo bude malé nákladiště (asi dřeva), vlevo se trať ztrácí pod mostem a pokračuje do skryťáku. Ten je tvořen přesuvnou. Mini-kolejiště je ze dvou částí, které lze protichůdně složit v ucelenou bednu.
zajímavý počin
ale když jsem nad tím tak zauvažoval, tak mi přijde z mého pohledu trochu trochu netypický na český provoz, hlavně co se týče provozu nákladních vlaků, a přitom by stačilo jen 10 cm přidat na délku, a mohlo by se pár věcí změnit k lepšímu, náklad by nemusel do stanice přicouvat (to je typičtější spíš pro malé vlečky než nádraží), a mohl přijet logičtěji lokomotivou napřed, ta by měla možnost vagóny objet, a třeba i rovnou vyměnit za nějaký který by u rampy už stál, byť by byla rampa (nebo jen nákládkový prostor) na druhé straně než nádražní budova, podle mě by to získalo i na možnostech provozu a posunu, který by pak působil realističteji, asi by ale mohl nastat trochu problém s kocourem, rosničse by kratší kolej za výhybkou nevadila
trochu jsem to zkusil nakreslit jak bych si to představoval já, viditelné nádraží by bylo na rozměru 20 x 60 cm (ale může být samozřejmě i užší), ale měla by dvě zhlaví, byť hooodně zkrácené, skyté nádraží (přesuvna) na stejném rozměru jako viditelné nádraží, možná by by byl i lepší vjezd do přesuvny přímý, bez zatáčky, tím by se dali třeba dát koleje o kousek blíž k sobě, takže by přesuvna ani nemusela vyjíždět mimo panel na kterém bude (jak je tomu asi ve tvém případě), nádraží by mohlo začínat vyhybkou od kraje panelu pod mostem, to se dá najít i v reálu, u nás v okolí třeba v Jablonci n. Nisou hl.n. , a nic moc jiného z původního záměru by se měnit nemuselo
- mikro TT 20 x 60 cm + 20 x 60 cm
- mikro 20 x 60+60.jpg (18.42 KiB) Zobrazeno 11191 krát