Já na silnici za šturcy netrvám. Byl to jen způsob, jak při pootočení celého kolejového plánu a malém ukousnutí z šíré tratě získat víc místa v problematickém rohu na jehličnany před kulisou. A vešla se tam i cca 3 cm (~3,6 m) cesta(při zachování původních délek staničních kolejí a koncového šturcu 16 cm), tak jsem toho využil, protože se mi to tak prostě líbilo. Už jsem to opustil.
Jsem rozhodnutý na radu Honzy použít sklad s výpravní budovou - koupím si stavebnici "Kouřim" od AWEPE. Rozměrově to vychází (rozměry uvedené na stránkách hádám pokrývají i vyčnívající rampu před skladem, žlutý obdélník na plánku tedy asi půjde posunout blíž ke kolejím).
Rybníček, nebo spíš takovou malou tůň jsem chtěl udělat kousek za propustkem, a to z toho důvodu, aby jakože bylo jednodušší udělat přejezd přes výhybku, než dělat mostek a přejezd až za výhybkou, a tedy aby byla trať víc oddělená. Na potoku, co teče lesním údolím, nevidím naprosto nic pozoruhodného.
A tři lokomotivy opravdu nepřichází na dost dlouho do úvahy
Z moderní produkce mám 810 a 710. Časem bych si rád koupil 742 od MTB, ale to taky až za hodně dlouho. Pravděpodobně spíš dřív koupím dva dekodéry a bazarový multimaus. A taky krátký sypáček Talbot, plošiňák Np, apod.