Souhlasím s Bezmozkem v tom, že ta Jívová sice je v reálu zastávka s hláskou, ale svou velikostí by se klidně hodila i k nácestné stanici se dvěma nebo třemi dopravními kolejemi a s menší frekvencí cestujících (malá čekárna), což ale nevylučuje možný dost silný průběžný provoz nákladních vlaků nebo i projíždějících a nezastavujících rychlíků a os. vlaků na hlavní trati. Ve skutečnosti je v té prosklené části za trojúhelníkovým štítem dost velká dopravní kancelář, kam by se v pohodě vešlo pracoviště výpravčího se kterýmkoli ze standardních druhů SZZ (staničního zabezpečovacího zařízení), od ústředního zámku přes klasický hradlový přístroj a reléovku až po elektronické stavědlo včetně počítačového JOP (jednotné obslužné pracoviště). Na tom, který typ SZZ zvolíš, pak bude záležet osazení stanice stanovišti/stavědly na zhlavích takové stanice (nebo jejich vynechání). Výběr epoch máš III - VI, ve skutečnosti budova vznikla na přelomu epoch IIIc - IVa, a hláska je dodnes zabezpečena jen telefonicky, takže klasika TZZ 1 neboli traťové zabezpečovací zařízení I. kategorie bez závislosti postavení návěstidel na ničem jiném než vůli hláskaře...
. Čímž chci říci, že i taková "supermoderní" budova se může vyskytovat někde, kde se dodnes jezdí podle zásad z dob císařpána.
Kdybys náhodou potřeboval, mám k Jívové kompletní stavební výkres.
... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční...
Es ist viel später als du denkst.