Barbucha: Např. v Telči sloužila hrázděná remíza jako sídlo str. stanice až do r. 1972. Když už ji nakonec museli všelijak podšprajcovávat, aby jim nespadla na hlavy, tak ji radši zbourali a v l. 1973-4 postavili novou, zděnou. V Nové Bystřici na JHMD se používá pro deponování vozidel dodnes a vlastně nikdy nepřestala ani za dob ČSD a ČD. V Netolicích se určitě používala ještě po převratě. Ve Volarech slouží dodnes, i když všelijak přestavovaná, jako provozní pracoviště (nebo jak se ta výkonná jednotka dnes jmenuje).
Asi bych si vzpomněl i na další, ale to už by zřejmě bylo dost OT. Chci jen říct, že zas tak vzácná rarita to nebyla, a to ani za dob pozdních ČSD a raných ČD, a dokonce i dnes se jich ještě dá pár používaných potkat. A více viz ve zdejším vlákně o lokálkách tady:
viewtopic.php?f=11&t=4380&start=105, zhruba počínaje 8. stránkou.