Stránka 1 z 1
Jak simulovat brizolit?

Napsal:
ned 04 dub, 2010 3:42 pm
od intelpetr
Nemáte prosím někdo nápad, jak simulovat na stavbě brizolit??
(napadlo mě použít fototextury, ale to se mi zdá trochu nemodelové)

Napsal:
ned 04 dub, 2010 4:58 pm
od alexander

Napsal:
ned 04 dub, 2010 5:11 pm
od intelpetr
jů, skvělý.

Tak ještě nějak musím chytit komunistický odstín(šedá)

Napsal:
ned 04 dub, 2010 5:12 pm
od mlha
i šedý šmirgl existuje

Napsal:
ned 04 dub, 2010 5:33 pm
od intelpetr
No mám jeden v ruce, ale není to ideální. Asi nejlepší bude nabarvit normální hrubý zelený.
fasáda

Napsal:
čtv 08 dub, 2010 1:35 pm
od Střelec
No - nepoved se mi přesně brizolit, ale upravoval jsem blíže k realitě pár budov od Malé železnice, které měly stěny z lesklého plastu. Tudíž jsem je "oroštoval" jemným smirkem a objekty pak "v základu" natřel okrovou barvou, "vylepšenou" práškovým patinátorem "písek" od Agamy. Po vyschnutí jsem to pak přetřel žlutou a vystouplé prvky fasády světlou šedobílou barvou. Povrch vypadá celkem realisticky - prostě jako běžná omítka. Na skutečný "břízolit" bych asi do barvy přimíchal něco hrubšího, než patinátor.

Napsal:
čtv 08 dub, 2010 2:17 pm
od MirekTT
No hrubší matroš lze zíkat např rozplavením stavebního lepidla - zůstane jemný písek, nebo přesátím mnou tolik opěvovaného perlitu, lze z něj vytěžit různé frakce včetně jemného prášku.