Můj přítel DAS

Postupy, návody a dotazy k výrobě doplňků - stromy, porosty, stavby, no prostě vešketé příslušenství.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.

Příspěvekod Tomáš » pát 13 bře, 2009 8:51 am

Petr Zatrepalek píše:
Jinak čím jsem starší, tím víc se mi nějak vybavuje ta atmosféra venkovských tratí, když jsem s rodiči jezdil o víkendech na výlety - pohoda, vlaky bez zpoždění (těch pár minut vzhledem k dnešnímu chaosu nezmiňuju), ucucávání Pomely z kelímku u okénka osobáku Praha-Plzeň-Horažďovice, jindy romantika houbaření pod zkoumavým okem bdělé hlídky PS a PSVB na Šumavě, bujarý návrat s bandou kamarádů z trampu o pár let později, a celé dětství očumování Delfína z portálu Vyšehradského tunelu a nesplnitelné přání svést se s ním... Ani se nedivím že je nás tolik co sní o "svém" kolejišti - pro mě to je určitě jak návrat do doby dětství, tak i útěk z tohohle bince někam kde se svět bude řídit podle mého gusta...


To je přesný já sice nejezdil na šumavu a nedohlížela na mě střáž PSVB,ale v moravském krasu na mě dohlíželi ochránci.Najezdil jsem se tam na výlety moc let buď jako dítě s rodiči a nebo později,jako ty s kamarády na čundry.
a tak nějak jsme ani to auto nepotřebovali,vše probíhalo víc v klidu a pohodě.Na nádraží jsem si dal žlutou sodovku s klobásou tatík pivko.Vše bylo tak nějak normálnější než těd.Hlavně jsme na výlet jeli i třeba v týdnu odpoledne a oba rodiče chodili do práce.Dneska by to asi šlo jen těžko.
Z Brna se jelo vlakem směr Blansko a Rájec Jestřebí,přez Adamov.Byla to moje "tehdá" nejoblíbenější trať.Krásná romantická jízda údolím řeky Svitavy a jeden tunel za druhým.Vlak se proplítal skalami moravského krasu,kopíroval řeku,všude samej zářez,násep,nebo opěrná zeď.O jízdu se staraly Brejláci a Zamračený,který s rachotem projížděly desítky tunelů.
No v 90.letech mi tu trať zničili při stavbě koridoru na Mor.Třebovou :? :(

Dneska je moje oblíbená trať Brno -Hrušovany nad Jevišovkou.Zvláště ta část Moravské Bránice - M.Krumlov.Vřele doporučuju,původní trať ještě z dob Rakouska tusím že na portálech tunelů je vyraženo datum 1790.Proslulý železniční most přez údolí řeky Jihlavky a odbočující "uhelná trať" přez Ivančice do Oslavan.Ještě nedávno se tam proháněly 830.Nákladní vlak jen jednou deně ve stejný čas 3 742 táhnou asi 15 vagonů :lol:
Naposledy upravil Tomáš dne pát 13 bře, 2009 8:57 am, celkově upraveno 1
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Příspěvekod Petr Zatrepalek » pát 13 bře, 2009 8:52 am

Jo tak holky... Pro ně to musí blikat, mašiny funět a houkat, chtěj vidět mochomůrky v lese a ovečky na loukách a pak HLAVNĚ něco uplně jinýho :D :oops:
ČSD 1970-1988 v HO, jinak kitařina (éra, tanky), zakázková patinace a stavba modelů
Uživatelský avatar
Petr Zatrepalek
 
Příspěvky: 2680
Registrován: pát 07 zář, 2007 11:20 pm
Bydliště: Sázava - Černé Budy

Příspěvekod Libor » pát 13 bře, 2009 11:42 am

Vůbec nechápu co jiného by je tak mohlo zajímat - myslíš, že třeba skryté nádraží ??
Libor
 
Příspěvky: 117
Registrován: sob 19 led, 2008 8:40 am

Příspěvekod Tomáš » ned 15 bře, 2009 7:12 pm

Libor píše:Vůbec nechápu co jiného by je tak mohlo zajímat - myslíš, že třeba skryté nádraží ??
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Příspěvekod Petr Zatrepalek » ned 15 bře, 2009 9:31 pm

No vypravci v gumakach urcite ne :D
ČSD 1970-1988 v HO, jinak kitařina (éra, tanky), zakázková patinace a stavba modelů
Uživatelský avatar
Petr Zatrepalek
 
Příspěvky: 2680
Registrován: pát 07 zář, 2007 11:20 pm
Bydliště: Sázava - Černé Budy

Příspěvekod Libor » stř 30 pro, 2009 9:15 am

... jen tak, pár momentek z prosince 2009 ...

http://larchiv.rajce.idnes.cz/Momentky2009/#album
Libor
 
Příspěvky: 117
Registrován: sob 19 led, 2008 8:40 am

Příspěvekod Zippich » stř 30 pro, 2009 1:23 pm

Libor píše:... jen tak, pár momentek z prosince 2009 ...

http://larchiv.rajce.idnes.cz/Momentky2009/#album


Fuj, to kolo od traktoru v potoce. Co na to místní orgán ochrany přírody? Zajímavé je, že na německých kolejištích člověk takové detaily nevidí. ;-)
Zippich
 
Příspěvky: 385
Registrován: pát 05 led, 2007 8:00 am
Bydliště: Českolipsko

Příspěvekod Sandy » stř 30 pro, 2009 1:48 pm

Zippich píše:
Libor píše:... jen tak, pár momentek z prosince 2009 ...

http://larchiv.rajce.idnes.cz/Momentky2009/#album


Fuj, to kolo od traktoru v potoce. Co na to místní orgán ochrany přírody? Zajímavé je, že na německých kolejištích člověk takové detaily nevidí. ;-)

Bodejť by to viděl. Všechny kola naházej Němci do potoků v Česku. :cry:
Sandy
 
Příspěvky: 1486
Registrován: čtv 26 říj, 2006 4:42 pm
Bydliště: Černošice

Příspěvekod Zippich » čtv 31 pro, 2009 2:55 pm

Sandy píše:
Zippich píše:
Libor píše:... jen tak, pár momentek z prosince 2009 ...

http://larchiv.rajce.idnes.cz/Momentky2009/#album


Fuj, to kolo od traktoru v potoce. Co na to místní orgán ochrany přírody? Zajímavé je, že na německých kolejištích člověk takové detaily nevidí. ;-)

Bodejť by to viděl. Všechny kola naházej Němci do potoků v Česku. :cry:


Aha. A plastové lahve s nápisem Poděbradka taky, že? Ach ti Němci...
Zippich
 
Příspěvky: 385
Registrován: pát 05 led, 2007 8:00 am
Bydliště: Českolipsko

Předchozí

Zpět na Výroba doplňků

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků