Budu sem psát po roce a půl. Ale až teď jsem našel o čem jste se tu dohadovali. Pro ty co tu zmínili že byli výpravčí ... jste nějak vedle jak ta jedle !!! Předpis Z1 platí minimálně od roku 2007 kde je vše jednoznačně dáno. Jaké jsou výhybky a jejich rozdělení. Rybinové závěry se nově nezavádí!!!
Na koridorech jsou
čelisťové závěry. A u nich výměník se závažím být nemusí, pokud mají přestavník a plnou kontrolu koncové polohy.
Barevné označení výměnových závaží bych v historii viděl jako kombinaci bílá/černá (eventuelně červený trojúhelník pro výhybku bez závěru) a žlutou (bohužel počasím a stářím nátěru se mohlo stát, že barva byla od žluté po krémovou) ale na některých fotografiich z pohlednic to vypadalo i na hnědou.
Na fotce s delfínem je jednoznačný důkaz toho že ta výhybka nebyla ručně stavěná a to ten že poloha páky se závažím je cca 45° od země
Tohoto jste si jak jsem si pročetl, nikdo nevšimnul
A na původní dotaz s umístěním výměníku.
Výměník umísti tak jak ti to bude vyhovovat z hlediska prostoru. Počítej s průjezdným profilem kolejových vozidel. Nikde není dáno že výměník musí být na straně přestavníku, stejně tak že musí být vždy vpravo.