Stránka 1 z 1

náklad

PříspěvekNapsal: stř 18 čer, 2008 3:50 pm
od Tomáš
chtěl bych se zeptat jak se nakládají vagony 00T (ty velký uhláky) mám napodobeninu uhlí,ale netuším jak se moc nakládá..jestli je tam jedna halda,nebo víc menších...už jsem je dlouho neviděl v provozu,tak si nepamatuju jak to bylo

PříspěvekNapsal: stř 18 čer, 2008 4:24 pm
od Jarda H.
Nemám zkušenost s uhlím, ale (osobně :lol: ) s nakládkou kaolinu ! To se sype z aut na rampě přes násypku do vagonů, dělají se do vagonů dvě hromady (čtyři fůry auta). A co se týče uhlí, to co je vidět před Mostem "na Hrabáku" ze silnice - vagony najedou pod budovu, ve které jsou násypky a horem se do nich sype uhlí - myslím, že tam budou minimálně ty dvě hromady, ale myslím že spíš víc - tři, max. čtyři sypací místa ?!
To uhlí jen tipuji :lol:

PříspěvekNapsal: stř 18 čer, 2008 4:48 pm
od milan ferdián
Jestli si to dobře pamatuji,tak na šachtě z velkého prádla vedli dopravníky přímo na výsypníky,kde se za chodu celé vlakové soupravy ,cca 30 vozů,nákladalo/sypalo přímo uhlí do vozů.Souprava se sunula velmi pomalou rychlostí.Havíři opravte mně,jestli kecám. :D

PříspěvekNapsal: stř 18 čer, 2008 4:49 pm
od Tomáš
já to tak matně vzpomínám taky,ale říkám je to let co sem tyhle vagony z uhlím viděl...vagon je rozpůlen na dvě části má dvě výsypný vrata takže asi 4 haldy....no a teď k modelu,jak to vyrobit aby se to "uhličko nesesypávalo do jedný fůry

PříspěvekNapsal: stř 18 čer, 2008 4:52 pm
od Tomáš
milan ferdián píše:Jestli si to dobře pamatuji,tak na šachtě z velkého prádla vedli dopravníky přímo na výsypníky,kde se za chodu celé vlakové soupravy ,cca 30 vozů,nákladalo/sypalo přímo uhlí do vozů.Souprava se sunula velmi pomalou rychlostí.Havíři opravte mně,jestli kecám. :D


no když jsem si teď na cestách pročítal literaturu o stavbě depa..a četl kolik parní stroje sežraly uhlí málem se kolaboval :shock: :shock: 14t na 100km :shock: :shock: takže kolik tenhle mega vagon tak zhruba pojal....já totiž asi nemám představu,kolik se dá za šichtu narubat..mě totiž přejde 14t strašně moc..a to nemluvím o těch povinných zásobách velkých dep

PříspěvekNapsal: čtv 19 čer, 2008 12:12 pm
od VoVo
Svůj příspěvek jsem se rozhodl odstranit jako nesouhlas s praktikami, které zde probíhají ze strany majitele diskuzního fóra, kdy jsou nezištně míněné diskuze a poskytnutné informace od modelářů zneužívány pro komerční aktivity, překrucovány, je zde na úkor komerčních aktivit omezováno svobodné vyjadřování, probíhá neustálé řízení diskuzí, zamykání vláken, odstraňování příspěvků a sám vlastník se zde chová mnohem méně vhodně a slušně, než co ostatním uživatelům vyčítá. Nashledanou v lepších časech :)

PříspěvekNapsal: čtv 19 čer, 2008 3:36 pm
od Michal Šuhajda
Tomáš píše: no když jsem si teď na cestách pročítal literaturu o stavbě depa..a četl kolik parní stroje sežraly uhlí málem se kolaboval :shock: :shock: 14t na 100km :shock: :shock: takže kolik tenhle mega vagon tak zhruba pojal....
2 nápravový vůz (Vtr/E) má ložnou hmotnost 29t, Wap/Falls tuším okolo 55t
Tomáš píše:já totiž asi nemám představu,kolik se dá za šichtu narubat..mě totiž přejde 14t strašně moc..a to nemluvím o těch povinných zásobách velkých dep
Jestli si dobře pamatuju, tak jsem někde četl, že Stachanov za šichtu narubal 105t, ale to překročil normu asi 10x

PříspěvekNapsal: čtv 19 čer, 2008 3:53 pm
od Jarda H.
Michal Šuhajda píše:.... Jestli si dobře pamatuju, tak jsem někde četl, že Stachanov za šichtu narubal 105t, ale to překročil normu asi 10x


Teda ty máš pamatováka :lol: :!: Já si pamatuji stejné číslo !! Ale po pravdě - myslím si, že mu do výkonu počítali daleko více hodin než jen jednu směnu (což bývalo běžné, pamatuji "brigády" po pracovní době a tím i umělé zvyšování výkonů, podobně se počítaly výnosy z hektaru, .... :wink: )

PříspěvekNapsal: čtv 19 čer, 2008 7:39 pm
od Tomáš
tak to je síla :lol: :lol: :lol: ..já si nedovedu představit narubat ani půl vagonu...natož to pak rukama naládovat do kotle lokomotivy... :shock: