náklad

Postupy, návody a dotazy k výrobě doplňků - stromy, porosty, stavby, no prostě vešketé příslušenství.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.

náklad

Příspěvekod Tomáš » stř 18 čer, 2008 3:50 pm

chtěl bych se zeptat jak se nakládají vagony 00T (ty velký uhláky) mám napodobeninu uhlí,ale netuším jak se moc nakládá..jestli je tam jedna halda,nebo víc menších...už jsem je dlouho neviděl v provozu,tak si nepamatuju jak to bylo
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Příspěvekod Jarda H. » stř 18 čer, 2008 4:24 pm

Nemám zkušenost s uhlím, ale (osobně :lol: ) s nakládkou kaolinu ! To se sype z aut na rampě přes násypku do vagonů, dělají se do vagonů dvě hromady (čtyři fůry auta). A co se týče uhlí, to co je vidět před Mostem "na Hrabáku" ze silnice - vagony najedou pod budovu, ve které jsou násypky a horem se do nich sype uhlí - myslím, že tam budou minimálně ty dvě hromady, ale myslím že spíš víc - tři, max. čtyři sypací místa ?!
To uhlí jen tipuji :lol:
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2795
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Příspěvekod milan ferdián » stř 18 čer, 2008 4:48 pm

Jestli si to dobře pamatuji,tak na šachtě z velkého prádla vedli dopravníky přímo na výsypníky,kde se za chodu celé vlakové soupravy ,cca 30 vozů,nákladalo/sypalo přímo uhlí do vozů.Souprava se sunula velmi pomalou rychlostí.Havíři opravte mně,jestli kecám. :D
milan ferdián
 
Příspěvky: 11826
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Příspěvekod Tomáš » stř 18 čer, 2008 4:49 pm

já to tak matně vzpomínám taky,ale říkám je to let co sem tyhle vagony z uhlím viděl...vagon je rozpůlen na dvě části má dvě výsypný vrata takže asi 4 haldy....no a teď k modelu,jak to vyrobit aby se to "uhličko nesesypávalo do jedný fůry
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Příspěvekod Tomáš » stř 18 čer, 2008 4:52 pm

milan ferdián píše:Jestli si to dobře pamatuji,tak na šachtě z velkého prádla vedli dopravníky přímo na výsypníky,kde se za chodu celé vlakové soupravy ,cca 30 vozů,nákladalo/sypalo přímo uhlí do vozů.Souprava se sunula velmi pomalou rychlostí.Havíři opravte mně,jestli kecám. :D


no když jsem si teď na cestách pročítal literaturu o stavbě depa..a četl kolik parní stroje sežraly uhlí málem se kolaboval :shock: :shock: 14t na 100km :shock: :shock: takže kolik tenhle mega vagon tak zhruba pojal....já totiž asi nemám představu,kolik se dá za šichtu narubat..mě totiž přejde 14t strašně moc..a to nemluvím o těch povinných zásobách velkých dep
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Příspěvekod VoVo » čtv 19 čer, 2008 12:12 pm

Svůj příspěvek jsem se rozhodl odstranit jako nesouhlas s praktikami, které zde probíhají ze strany majitele diskuzního fóra, kdy jsou nezištně míněné diskuze a poskytnutné informace od modelářů zneužívány pro komerční aktivity, překrucovány, je zde na úkor komerčních aktivit omezováno svobodné vyjadřování, probíhá neustálé řízení diskuzí, zamykání vláken, odstraňování příspěvků a sám vlastník se zde chová mnohem méně vhodně a slušně, než co ostatním uživatelům vyčítá. Nashledanou v lepších časech :)
Naposledy upravil VoVo dne stř 27 srp, 2014 5:31 pm, celkově upraveno 1
Přátelé, tak s tímhle fórem, já jsem skončil.
Uživatelský avatar
VoVo
 
Příspěvky: 383
Registrován: pon 16 čer, 2008 11:58 am
Bydliště: kdekoliv, hlavně mimo toto fórum :)

Příspěvekod Michal Šuhajda » čtv 19 čer, 2008 3:36 pm

Tomáš píše: no když jsem si teď na cestách pročítal literaturu o stavbě depa..a četl kolik parní stroje sežraly uhlí málem se kolaboval :shock: :shock: 14t na 100km :shock: :shock: takže kolik tenhle mega vagon tak zhruba pojal....
2 nápravový vůz (Vtr/E) má ložnou hmotnost 29t, Wap/Falls tuším okolo 55t
Tomáš píše:já totiž asi nemám představu,kolik se dá za šichtu narubat..mě totiž přejde 14t strašně moc..a to nemluvím o těch povinných zásobách velkých dep
Jestli si dobře pamatuju, tak jsem někde četl, že Stachanov za šichtu narubal 105t, ale to překročil normu asi 10x
-MiŠ-
Velikost H0, ČSD
Jméno a příjmení je v nicku, nemám potřebu se skrývat
Michal Šuhajda
 
Příspěvky: 2385
Registrován: pon 23 říj, 2006 9:57 am
Bydliště: Plzeň - střed

Příspěvekod Jarda H. » čtv 19 čer, 2008 3:53 pm

Michal Šuhajda píše:.... Jestli si dobře pamatuju, tak jsem někde četl, že Stachanov za šichtu narubal 105t, ale to překročil normu asi 10x


Teda ty máš pamatováka :lol: :!: Já si pamatuji stejné číslo !! Ale po pravdě - myslím si, že mu do výkonu počítali daleko více hodin než jen jednu směnu (což bývalo běžné, pamatuji "brigády" po pracovní době a tím i umělé zvyšování výkonů, podobně se počítaly výnosy z hektaru, .... :wink: )
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2795
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Příspěvekod Tomáš » čtv 19 čer, 2008 7:39 pm

tak to je síla :lol: :lol: :lol: ..já si nedovedu představit narubat ani půl vagonu...natož to pak rukama naládovat do kotle lokomotivy... :shock:
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy


Zpět na Výroba doplňků

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků