Stránka 17 z 22

Re: Plan kolajiska X

PříspěvekNapsal: čtv 12 led, 2017 6:28 am
od milan ferdián
mizl píše:Že by Milana začali svrbět prsty ?? :mrgreen:

Michal


Zjišťují se jen škody a přemýšlí se jak dál,o co přijdete,co vlastně pro vás zůstane.... :? .Milan

Re: Plan kolajiska X

PříspěvekNapsal: čtv 12 led, 2017 11:46 am
od milan ferdián
Další TEST.Milan

Re: Plan kolajiska X

PříspěvekNapsal: čtv 12 led, 2017 2:35 pm
od mizl
milan ferdián píše:Zjišťují se jen škody a přemýšlí se jak dál,o co přijdete,co vlastně pro vás zůstane.... :? .Milan


Já už jsem moc s jistých důvodů moc nechodím a moc zde již nezanechávám příspěvky a ukázky své práce. Nicméně Ty jsi pro mne Velkou a Nejuznávanější osobností v železničním odvětví modelařiny a tudíž také nejsledovanější. Jak by řekl klasik - " Mám tě v hledáčku ". A o to co nám modelářům zůstane odpovím otázkou - Myslíš, že jsi pro komunitu modelářské železnice vytvořil či udělal málo ??

Já myslím, že i přes nedokončené díla a projekty zůstane v celkovém objemu velké dílo a uznání na hodně velkou dobu.

Michal

Re: Plan kolajiska X

PříspěvekNapsal: čtv 12 led, 2017 4:51 pm
od milan ferdián
mizl píše: A o to co nám modelářům zůstane odpovím otázkou - Myslíš, že jsi pro komunitu modelářské železnice vytvořil či udělal málo ??Michal


Díky Michale,no mám pocit z nedokončeného díla.Nejvíce mě mrzí,že jsem pro slovenské modeláře ještě nic neudělal.My už máme tři díly a naši zbojníci ještě nic.Myslím si,že i oni by měli mít důstojnou publikaci o svých snech modelových tratí ze své domoviny.
Musí se čekat neboť jsem byl důrazně upozorněn,nic neunáhlit,zbytečně netlačit na pilu.Být nesmírně trpělivý :shock: :wink: :P .Pro ty testy. Milan

Re: Plan kolajiska X

PříspěvekNapsal: čtv 12 led, 2017 6:07 pm
od Rocky_MK
Milane děkujem! :)

Re: Plan kolajiska X

PříspěvekNapsal: čtv 12 led, 2017 8:09 pm
od MirekTT
Takže už ne čtvereční metr, ale 85cm. Tj výčnělek 25cm přes okraj šatní skříně, na které může být kolejiště uloženo, případně jako obraz na zdi. Místo se určitě najde klidně i v předsíni. A pod postel se vejde celé.
Milane paráda, tohle už se dá stavět i v podnájmu a převážet vlakem.

....... Nebudu možná první, koho to napadlo, ale co tahle kolejišťata řešit jako propojitelná jednou průběžnou kolejí ve skryťáku. Proč? Proč ne. Proč by si nemohli spolu zajezdit dva kamarádi na jídelním stole. Dokonce ani krajinné rozhraní by nemuselo podlehnout normě, pokud je oddělíme kulisou.
Možná by takový koncept někoho oslovil.

Re: Plan kolajiska X

PříspěvekNapsal: pát 13 led, 2017 6:20 am
od petrh
A bacha tady by to mohlo zavanet minimodulem mezi tema kolejistema;) treba se zastaveckou;) myslkm, ze milan ma v hlave nejky velky plan, hosi tady ukazuji, ze yard/metr je optimalni a kamenicek je tu hodne takze jednoznacne :thumb:
Ps: co h0?

Re: Plan kolajiska X

PříspěvekNapsal: sob 14 led, 2017 6:51 am
od modeln
milan ferdián píše:
mizl píše: A o to co nám modelářům zůstane odpovím otázkou - Myslíš, že jsi pro komunitu modelářské železnice vytvořil či udělal málo ??Michal


Díky Michale,no mám pocit z nedokončeného díla.Nejvíce mě mrzí,že jsem pro slovenské modeláře ještě nic neudělal.My už máme tři díly a naši zbojníci ještě nic.Myslím si,že i oni by měli mít důstojnou publikaci o svých snech modelových tratí ze své domoviny.
Musí se čekat neboť jsem byl důrazně upozorněn,nic neunáhlit,zbytečně netlačit na pilu.Být nesmírně trpělivý :shock: :wink: :P .Pro ty testy. Milan


Milan,nemaj obavy,zeby si pre nas Slovenských modelarov/zbojnikov/ urobil toho malo,viem ye to neni v ucelenej podobe-myslim knihy,ale tych planikov je dost,a za to ti dakujeme.Vid moja Telgartska slucka,je to proste skvost,a uz je len na mne,ako tvoje vizie prevediem do modelárskej reality,neviem aku mas spatnu vazbu,kolko kolajisk sa stavia podla tvojich navrhov na Slovensku,no by ma to zaujimalo.Inak,idem poslat komplet plany Telgartskej slucky,co mam od teba p.MkTT,nech ich uverejni v galerii,takyto skvost,si nemozem a ani nechcem nechat len pre seba,ak bude mat niekto zaujem,nech si to postavi,ale myslim ze to moc ludi stavat nebude-je to dost financne narocne,viem to uz podla seba,a to mam polozene len kolaje na 90% :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: No ja to dam,sice pomalsie,ale kolajisko postavim-do penzie mam este relativne daleko,nejakych 25 rokov,tak je tu sanca ze ho dokoncim :lol:

Re: Plan kolajiska X

PříspěvekNapsal: stř 22 úno, 2017 10:09 am
od pepi2000
Tady na tomto odkazu
https://ulozto.cz/!QlNF7LdWPwsf/50-planku-kolejist-rar
najdeš starší oskenovanou knížku s 50 plány včetně tabulek a informací pro velikosti HO, TT, N
Snad to někomu pomůže.

Re: Plan kolajiska X

PříspěvekNapsal: ned 22 říj, 2017 8:03 pm
od milan ferdián
Kamenný Most H0/1:87_3950x5700_ELITE/15°
Skrytá stanice Olovnice/Telce o sedmi kolejích.Nivelita kolejí T.K. +50 na hlavní trati se skryťákem je po celém kolejišti.Kdo má zájem,ve skryťáku,má tam připravené kusé koleje pro ucelené soupravy motorových osobních vlaků nebo jednotek.
Milan

Re: Plan kolajiska X

PříspěvekNapsal: ned 22 říj, 2017 8:49 pm
od Dusan
podle rozměru, soudím, že to bude Edysovo kolejiště, nebo jen shoda ?

Re: Plan kolajiska X

PříspěvekNapsal: úte 24 říj, 2017 5:51 pm
od milan ferdián
Lenešice H0/1:87 3950x5700 ELITE/15°
..............................................

Re: Plan kolajiska X

PříspěvekNapsal: úte 24 říj, 2017 6:49 pm
od Edys
milan ferdián píše:Lenešice H0/1:87 3950x5700 ELITE/15°
..............................................

Tohle je také zajímavé. Ale muselo by se bourat.

Re: Plan kolajiska X

PříspěvekNapsal: úte 14 lis, 2017 2:53 pm
od milan ferdián
Menhartice III TT/1:120 2500 x 850 TILLIG/15°

Re: Plan kolajiska X

PříspěvekNapsal: úte 05 pro, 2017 2:44 pm
od milan ferdián
Slaný předměstí H0/1:87 3950 x 5700 ELITE/15°

Domácí kolejiště v samostatné místností.Skryťák Slaný o sedmi traťových kolejí s úctyhodnými délky dovoluje základní provoz na kolejišti.R,Pn I,Pn II,Os I,Os II,Mn I,Mn II.Skryťák jako samotný tvoří vratnou smyčku.Během stoupání ve spirále se větví na druhou smyčku,vystoupá do příslušných nivelit tratí.Hlavní trať se vynoří na okamžik vedle koncové stanice,aby po chvíli za ní směrem na hlavní stanici se vynořila z tunelového ústí.Podjíždí vedlejší trať a hlubokým skalnatým zářezem se dostáváme na odbočnou stanici ústředním bodem tohoto kolejiště.Levé zhlaví je plnohodnotné a hlavně nákladní zátěž je dopravně směrována na vedlejší trať z důvodu hustého nákladního provozu do koncové stanici.Stanice má sedm dopra-
vních,manipulační skládkovou,manipulační odstavnou pro osobní vozbu na vedlejší trati,vlečku do ZZN,manipulační objízdnou,výtažnou pro nákladní skupinu tří kolejí,vlečku,uhelných skladů,vlečku pivovaru a lokomotivní depo,které je zmodernizováno pro dnešní dobu.
---odstavná---dopravní osobní---man.sklád.---man.volná skládka---
-----------------dopravní osobní/nákladní--------vlečka ZZN---
-----------------dopravní osobní/nákladní------------------------
____________ostrovní nástupiště______________________
-----------------hlavní osobní/nákladní---------------------------
výtažná--------dopravní nákladní--------------------------------
-----------------dopravní nákladní---------------------------------
-----------------dopravní nákladní---------------------------------
vlečka U.S.---man.objízdná-----výjezd z točny------točna---
-----------------lokomotivní-------------------------------točna---
-------------------------------------zásobovací----------------------

Pokračuje levým obloukem okolo vlečky pivovaru,zářez,první ocelový most,zářez,zrušený strážní domek,další viadukt a to obloukový kamenný,zářez,druhý ocelový most,tunel.Podjíždíme celým okrajem rámu kolejištěm až se vy noříme z tunelu ve výhybně,opět tunel a následuje napojení na spirálu.Druhá smyčky se uzavřela.
Vedlejší trať ze stanice se stačí pravým obloukem,projíždí městskou zástavbou,na dlani máme nákladní část hlavní stanice,
tunel,širá trať,mostem překračujeme hlavní trať,širá trať a dojíždíme do koncové stanice o dvou dopravních kolejí a jedné manipulační.Je zde velká vlečka na pilu.
Kolejiště bylo navrženo dle požadavků zadavatele.Koncová stanice již byla stavebně dokončena.
Milan