Stránka 17 z 18

Re: Plan kolajiska VII

PříspěvekNapsal: pát 13 čer, 2014 7:16 am
od Michal Šuhajda
JanoH0e píše:Tratí, kde mávali či majú rychlíky 4-5 vozňov bolo dosť. Buď v celej trase, alebo v časti. Taká regionálna klasika na Slovensku je trať Prešov - Humenné cez Vranov, Košice Zvolen cez Rožňavu atď., a to aj v 70-80 rokoch. Jazdili samozrejme aj na Morave do Jeseníkov, ale aj do Luhačovic. Kedysi takéto krátke vlaky jazdili aj Brno -Plzeň cez Jihlavu, do Horažďovic, ale aj v Podkrkonoší, Krušnohorsku atď. Takže námetov podľa reálu je dosť.

Zrovna na trati Zdice - Protivín (Praha - Horažďovice, Praha-Č.Budějovice) jezdily a jezdí krátké rychlíky snad pořád. Zrovna Pha - Horaždovice (Babiny) byl rychlík, na kterém se vystřídaly takové vozidla jako T434.0 (předchůdkyně malých Hektorů), M131.1, T435.0, M262.0. Přitom tahle trať nepatřila mezi vedlejší. Na nákladech zde jezdili Sergeje, Čmeláci...
V 5. epoše na rychlících Pha -Č.B pro změnu 749 + Bp+ BDs (fotky jsou na netu snadno k dohledání) v současnosti dvouvozové soupravy tahají Brejlovci, ale to už je skomírání...

Re: Plan kolajiska VII

PříspěvekNapsal: pát 13 čer, 2014 7:19 am
od milan ferdián
Michal Šuhajda píše:
JanoH0e píše:Tratí, kde mávali či majú rychlíky 4-5 vozňov bolo dosť. Buď v celej trase, alebo v časti. Taká regionálna klasika na Slovensku je trať Prešov - Humenné cez Vranov, Košice Zvolen cez Rožňavu atď., a to aj v 70-80 rokoch. Jazdili samozrejme aj na Morave do Jeseníkov, ale aj do Luhačovic. Kedysi takéto krátke vlaky jazdili aj Brno -Plzeň cez Jihlavu, do Horažďovic, ale aj v Podkrkonoší, Krušnohorsku atď. Takže námetov podľa reálu je dosť.

Zrovna na trati Zdice - Protivín (Praha - Horažďovice, Praha-Č.Budějovice) jezdily a jezdí krátké rychlíky snad pořád. Zrovna Pha - Horaždovice (Babiny) byl rychlík, na kterém se vystřídaly takové vozidla jako T434.0 (předchůdkyně malých Hektorů), M131.1, T435.0, M262.0. Přitom tahle trať nepatřila mezi vedlejší. Na nákladech zde jezdili Sergeje, Čmeláci...
V 5. epoše na rychlících Pha -Č.B pro změnu 749 + Bp+ BDs (fotky jsou na netu snadno k dohledání) v současnosti dvouvozové soupravy tahají Brejlovci, ale to už je skomírání...

No jo,když klučinové by rádi ten pětivozový... :wink:

Re: Plan kolajiska VII

PříspěvekNapsal: pát 13 čer, 2014 7:48 am
od Michal Šuhajda
To chápu, já mám taky raději pořádné vlaky. Doma mám limit délky vlaku cca 19 cm (dáno přepínacím úsekem smyčky), což není moc, ale na lokomotivu + 6x Y (+M152 na závěsu) to stačí. Trápí mě to spíš u nákladů, kde je limit loko +11x Wap už proto, že koleje v SN mám delší (250cm) a ve viditelné stanici na hlavní trati budou taky delší.

Re: Plan kolajiska VII

PříspěvekNapsal: pát 13 čer, 2014 7:51 am
od milan ferdián
Michal Šuhajda píše:To chápu, já mám taky raději pořádné vlaky. Doma mám limit délky vlaku cca 19 cm (dáno přepínacím úsekem smyčky), což není moc, ale na lokomotivu + 6x Y (+M152 na závěsu) to stačí. Trápí mě to spíš u nákladů, kde je limit loko +11x Wap už proto, že koleje v SN mám delší (250cm) a ve viditelné stanici na hlavní trati budou taky delší.

Pravdu díš Michale.Málokdo si uvědomuje,že nákladní vlaky by měli mít dvojnásobnou délku osobního vlaku.Jenže kumšt je se vejít do rozměrů aspoň pro ten rychlík,takže délka nákladního vlaku je spíše na naše domácí poměry sci-fi :mrgreen: .

Re: Plan kolajiska VII

PříspěvekNapsal: pát 13 čer, 2014 9:41 am
od radekkrupka
Michal Šuhajda píše:Doma mám limit délky vlaku cca 19 cm (dáno přepínacím úsekem smyčky)

No na 19cm rychlík sis zvolil Michale asi špatné měřítko :lol:

Re: Plan kolajiska VII

PříspěvekNapsal: pát 13 čer, 2014 10:11 am
od Barbucha
Je skromný, nicméně zkusím popotáhnout zhlaví a trumfnout ho celými 21 cm v H0 :-D.

Re: Plan kolajiska VII

PříspěvekNapsal: pát 13 čer, 2014 10:37 am
od mlha
radekkrupka píše:
Michal Šuhajda píše:Doma mám limit délky vlaku cca 19 cm (dáno přepínacím úsekem smyčky)

No na 19cm rychlík sis zvolil Michale asi špatné měřítko :lol:

Michale,ten švec prťavec si z Tebe dělá kozy,ono mu sklapne v září.Ovšem bude-li mít odvahu přijet

Re: Plan kolajiska VII

PříspěvekNapsal: úte 05 srp, 2014 7:52 pm
od milan ferdián
Něco malého z publikace :wink: .Jo a rychlík je šestivozový :D .

Re: Plan kolajiska VII

PříspěvekNapsal: úte 05 srp, 2014 8:29 pm
od Barbucha
V "Z"etku?

Re: Plan kolajiska VII

PříspěvekNapsal: stř 06 srp, 2014 4:28 am
od joe1970
to je opět super pohled :D a dle mého to na Zetko nevypadá :P

Všude samá pára a dokonce tramvajový provoz včetně nákladních tramvají..... :roll:

Re: Plan kolajiska VII

PříspěvekNapsal: stř 06 srp, 2014 8:11 am
od Barbucha
joe1970 píše:to je opět super pohled :D a dle mého to na Zetko nevypadá :P

Všude samá pára a dokonce tramvajový provoz včetně nákladních tramvají..... :roll:


Pokud má někdo za barákem stodolu tak měřítko fakt nehraje roli. Já se na 5 metrů délky kolejiště dopracoval k rychlíku jen s 5 vozy (samozřejmě i s lokomotivou) :-).

Re: Plan kolajiska VII

PříspěvekNapsal: stř 06 srp, 2014 1:01 pm
od joe1970
Barbucha píše:
joe1970 píše:to je opět super pohled :D a dle mého to na Zetko nevypadá :P

Všude samá pára a dokonce tramvajový provoz včetně nákladních tramvají..... :roll:


Pokud má někdo za barákem stodolu tak měřítko fakt nehraje roli. Já se na 5 metrů délky kolejiště dopracoval k rychlíku jen s 5 vozy (samozřejmě i s lokomotivou) :-).


Pokud dobře koukám na název tak je to "sen o rychlíku" .... tak proč si k takovému kolejišti nevysnít i tu stodolu nebo malou tovární halu (pokud člověk jede v H0). :D :mrgreen:

Důležitá je myšlenka, námět a zpracování .... jak a kdo se pustí do realizace .... "to je na vkusu každého soudruha" :D jak píše klasik...

Re: Plan kolajiska VII

PříspěvekNapsal: stř 06 srp, 2014 1:18 pm
od Barbucha
To není o snění, chce nás jen naštvat :mrgreen: .

Re: Plan kolajiska VII

PříspěvekNapsal: pon 08 zář, 2014 3:24 pm
od milan ferdián
Upoutávka:
Z tématu "REGIONÁLNÍ",schéma stanice ANNÍN.Samozřejmě,celé kolejiště je nakreslené jak jej znáte ode mne.

Re: Plan kolajiska VII

PříspěvekNapsal: úte 09 zář, 2014 5:20 pm
od milan ferdián
...a kousek stanice. :mrgreen: