Plan kolajiska VI

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Re: Plan kolajiska VI

Příspěvekod dfrolek » ned 22 dub, 2012 5:31 am

milan ferdián píše:Telgártská slučka_epocha IV/V_H0/1:87_1200*1800

Ahoj Milane. Tímto plánkem jsi mne dostal. Neříkám, že se do něj pustím, jen tak "špekuluji" Už mám těch projektů trošku moc :) .. Mám prostě úchylku na mosty.. Když jsem to přepočítával z H0 na N, vychází mi přibližně rozměr 1000x650mm. Chtěl bych se teda zeptat. Je možné ten plánek beze změn vzít, a použít pro N? Nebo se musí vyjít z úplně jiné geometrie kolejiva a navrhnout jej znovu?
Uživatelský avatar
dfrolek
 
Příspěvky: 148
Registrován: pon 30 srp, 2010 6:58 am

Re: Plan kolajiska VI

Příspěvekod milan ferdián » ned 22 dub, 2012 6:12 am

Především bych malinko zvětšil poloměry oblouku minimálně na R225.6 (FLEISCHMANN) nebo flexi kolej a to poloměr R305 (PECO).Doporučení zvětšení poloměru je rychlík HOREHRONIEC a s těmi "Y" bude vypadat daleko líp na těch větších poloměrech.U H0 jsem chtěl do výkresu vložit tento rychlík,ale vznikl mi skládací metr.Tím pádem budeš potřebovat o něco větší plochu než jsi udal.Pozor,toto kolejiště má tři patra,jak jsem již podotkl.
přízemí-vratná smyčka
I.patro- mezilehlá
II.patro- rozvětvení
III.patro-viditelná trať

Navrhnou znovu v původních intencí.
milan ferdián
 
Příspěvky: 11826
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Plan kolajiska VI

Příspěvekod dfrolek » pon 23 dub, 2012 10:33 am

Ahoj. Děkuji za vyčerpávající vysvětlení problematiky N kolejiva. Chtěl bych se ještě zeptat, nějak nejsem "v obrazu".. Plánky budou v nějaké publikaci? Kdy tato publikace vyjde? Či jak se dostat k údajům o skryté části kolejiště?
Uživatelský avatar
dfrolek
 
Příspěvky: 148
Registrován: pon 30 srp, 2010 6:58 am

Re: Plan kolajiska VI

Příspěvekod milan ferdián » pon 23 dub, 2012 10:51 am

dfrolek píše:Ahoj. Děkuji za vyčerpávající vysvětlení problematiky N kolejiva. Chtěl bych se ještě zeptat, nějak nejsem "v obrazu".. Plánky budou v nějaké publikaci? Kdy tato publikace vyjde? Či jak se dostat k údajům o skryté části kolejiště?


Vše bude v připravované publikaci.Můžu jen prozradit,že z mé strany se blíží závěr.Ještě bojuji s N-kovými kolejišti.
milan ferdián
 
Příspěvky: 11826
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Plan kolajiska VI

Příspěvekod milan ferdián » úte 08 kvě, 2012 10:29 am

Beroun skrytá H0/1:87_epocha IV_4600*2900_PILZ/ELITE/GLEISSYSTEM/15°

Celá dvojkolejná trať je elektrifikovaná.Na viditelných úsecích tratě jsou navrženy oblouky ještě jakž takž snesitelnými poloměry R602/R543.Byla snaha co nejvíc odkrýt dvojkolejnou trať z důvodu,aby stanice opět nezačínala a končila při tunelových ústí.Každý svazek tvoří samostatnou skrytou stanici.Dolní větev kolejiště je přístupná z obou stran.Dle mne maximum a s určitou tolerantností.Pak bude viditelná přípojná stanice s lokálkou,no a pro ty zarputilé i malá točna bude (Fleischmann).
milan ferdián
 
Příspěvky: 11826
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Plan kolajiska VI

Příspěvekod kubbajs » čtv 24 kvě, 2012 10:51 am

Zpětně si prohlížím Milanovy plánky abych načerpal nějakou motivaci a hlavně se u nich pěkně sní co bych všechno chtěl stavět. Při prohlížení plánku Domina mě napadla jedna věc. Pro samotný plánek úplně nepodstatná. Co plánek přejmenovat z Dominy na Měděněc? Měděněc zastávka na stejné trati, jen o několik km dál od Dominy. Takže provoz na kolejišti by zůstal stejný i popis a pohádka. A hlavně Domina je stanice s dopravníma kolejema, kdežto Měděnec je zastávka na širé trati kde je výhybka na vlečku, taky bez odvratné koleje. Přesně jak je v plánku.
Něco málo o vlečce v Měděnci je tady: http://www.zelpage.cz/clanky/soucasna-podoba-dolu-medenec
TT, V.epocha ČD, asi digitál, (zatím jen v hlavě a teď už i v Milanově knize)
Uživatelský avatar
kubbajs
 
Příspěvky: 177
Registrován: stř 16 led, 2008 7:12 pm

Re: Plan kolajiska VI

Příspěvekod milan ferdián » čtv 24 kvě, 2012 11:28 am

kubbajs píše:Zpětně si prohlížím Milanovy plánky abych načerpal nějakou motivaci a hlavně se u nich pěkně sní co bych všechno chtěl stavět. Při prohlížení plánku Domina mě napadla jedna věc. Pro samotný plánek úplně nepodstatná. Co plánek přejmenovat z Dominy na Měděněc? Měděněc zastávka na stejné trati, jen o několik km dál od Dominy. Takže provoz na kolejišti by zůstal stejný i popis a pohádka. A hlavně Domina je stanice s dopravníma kolejema, kdežto Měděnec je zastávka na širé trati kde je výhybka na vlečku, taky bez odvratné koleje. Přesně jak je v plánku.
Něco málo o vlečce v Měděnci je tady: http://www.zelpage.cz/clanky/soucasna-podoba-dolu-medenec


Díky za tip.Plánek je již přejmenován dle tebe. :wink:
milan ferdián
 
Příspěvky: 11826
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Plan kolajiska VI

Příspěvekod kubbajs » čtv 24 kvě, 2012 11:35 am

To znamená že kniha není ještě na světě? Je možnost si jí objednat?
TT, V.epocha ČD, asi digitál, (zatím jen v hlavě a teď už i v Milanově knize)
Uživatelský avatar
kubbajs
 
Příspěvky: 177
Registrován: stř 16 led, 2008 7:12 pm

Re: Plan kolajiska VI

Příspěvekod milan ferdián » čtv 24 kvě, 2012 11:55 am

kubbajs píše:To znamená že kniha není ještě na světě? Je možnost si jí objednat?


Kdyby jsi četl off topic "Připomínky ke druhému dílu",tak by jsi zjistil,že 31.května je poslední termín objednávek. :wink: Kniha je již před těsným závěrem a změna názvu kolejiště ještě prošla. :mrgreen:
milan ferdián
 
Příspěvky: 11826
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Plan kolajiska VI

Příspěvekod milan ferdián » úte 12 čer, 2012 8:42 am

Trochu pozdě,ale přece.Když kolega DannyK doporučil Jiřímu Dvořáčkovi předlohu stanice Zadní Třebáň,tak jsem již ji měl zpracovanou tuto stanici,samozřejmě dle sebe.

žst.Třebáň_epocha III/IV_H0/1:87_4600*2900

Stanice je navržena a zpracována dle celkové konceptu kolejiště.Stanice je přípojná,koleje dopravní jsou 4,2,1,0 a 3.Manipulační kolej 4a.Níže nalevo je vlečka uhelných skladů.Ve stanici je zrovna dopravní špička.U nástupišť stojí dva křižující EOs tažené bobinou (E499.0),k odjezdu je připraven i přípojný MOs (M131.1 + Blm).Nalevo na stejné koleji (MOs) jsou odstavené nákladní vozy od Mn,který provedl předtím posun.Na vlečku přistavil vozy ložené uhlím určené k výkladce a ke skladišti zetku (Ztr).Na koleji k volné skládce stojí přistaven vagón s pískem.Odstupující parní lokomotiva 433.0 pomalu popojíždí k uhelnému výtahu.Lokomotivní depo je služebně přiděleno pro místní trať.Je zde základní vybavení pro provozní ošetření a dozbrojení.
Po nulté koleji nám za chvíli projede rychlík tažený krysou (E499.2)
Přílohy
Kopie - žst.Třebáň_001.jpg
milan ferdián
 
Příspěvky: 11826
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Plan kolajiska VI

Příspěvekod DannyK » úte 12 čer, 2012 12:07 pm

Trochu ti to nabobtnalo, Milane...
DannyK
 
Příspěvky: 64
Registrován: ned 03 říj, 2010 7:26 pm

Re: Plan kolajiska VI

Příspěvekod milan ferdián » úte 12 čer, 2012 1:31 pm

DannyK píše:Trochu ti to nabobtnalo, Milane...


Přání modeláře,marné :mrgreen:
milan ferdián
 
Příspěvky: 11826
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Plan kolajiska VI

Příspěvekod lajblt » úte 12 čer, 2012 4:37 pm

Vždycky, když vidím nádherné Milanovy plánky, v duchu smekám. :)
lajblt
 
Příspěvky: 874
Registrován: ned 06 bře, 2011 7:38 pm

Re: Plan kolajiska VI

Příspěvekod milan ferdián » úte 12 čer, 2012 5:54 pm

lajblt píše:Vždycky, když vidím nádherné Milanovy plánky, v duchu smekám. :)


Děkuji nejen kolegovi lajbltovi za slovy chvály,děkuji i Vám všem co mi fandíte :wink:
milan ferdián
 
Příspěvky: 11826
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Plan kolajiska VI

Příspěvekod FazerTT » stř 13 čer, 2012 6:30 am

Milane, moc pěkné. Jako obvykle..... :)
Provozní dotaz: Jak se přistavují (přistavovaly) vagóny do depa (popel, PHM)? Vždy přijela nějaká krátká pára, která se s nimi vešla na točnu? Nebo se použila jiná metoda (traktor, kůň....)?
FazerTT
 
Příspěvky: 10
Registrován: pát 26 bře, 2010 7:56 am

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze k plánkům kolejišť

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků