Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Zjistil jsem, že vůbec nic nevím o režimech provozování vlečkových areálů a už vůbec ne o krytí návěstidly takového odbočení. Namaloval jsem si nějakou představu, ale asi blbě. Vlečka bude obsahovat asi čtyři koleje - dvě na odstav, třetí objízdná a čtvrtá kusá s rampou a násypkou. Na konci kus výtažné koleje kvůli objetí lokomotivy. Areál - štěrkovna a lom - by mohl mít i vlastní vlečkovou lokomotivu se zázemím, ale nevím, jestli to takto fungovalo.
Docela bych uvítal nějaké informace o těchto záležitostech. Dík.
1. na Hr. Týnec dvouramenná návěstidla skutečně byla
2. vlečku byz krytí bych spíš čekal na D3 než na hlavní trati (nižšího řádu), stejnak musela být výměna závorována...
3. vzpomněl jsem si ještě na jeden zajímavý příklad: http://www.boudy.net/data/mista/540a/540a1300.htm zajímavé je to také tím, že návěstidlo proti hrotu je až za odbočnou výhybkou...
mnitka píše:.................snad je to srozumitelné
Zpět na Diskuze k plánkům kolejišť
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků