Stránka 21 z 23

Re: Plan kolajiska V

PříspěvekNapsal: úte 13 bře, 2012 10:54 pm
od milan ferdián
Srandičky,srandičky.... :wink: Celkově je kolejiště navrhováno pro určitý počet lidí.Jediný člověk nemá šanci tak obrovské kolejiště ukočírovat.Jedině,že by použil automaty přes PC.Vychází to takto.
dispečer____obsluhovaná stanice + kontrola
----1----____žst.Zábřeh na Moravě+skryťák Střed
----2----____předávací kolejiště vápenky v žst.Z n/M +vápenka +skryťák Praha
----3----____žst.Šumperk + skryťák Olomouc II vedlejší trať do Šumperku
----4----____žst.Bludov + skryťák Olomouc I hlavní trať + skryťák železnice DESNÁ
----5----____žst.Ruda nad Moravou + skryťák Hanušovice

Skryťáky Olomouc I a Olomouc II budou propojeny,aniž by se vzájemně provozně blokovaly.

Takže minimálně pět lidí a to budou mít co dělat,aby ten provoz zvládly.Mají tu výhodu,že ve skryťácích jsou všude vratné smyčky.No už teď jsem fakt zvědavý ,jak mi vyjde ten Šumperk.

Re: Plan kolajiska V

PříspěvekNapsal: stř 14 bře, 2012 9:10 am
od milan ferdián
Hmm,dnes ráno mi přišel email.Šumperk padl.

Re: Plan kolajiska V

PříspěvekNapsal: stř 14 bře, 2012 10:21 am
od MirekTT
milan ferdián píše:Šumperk padl

..že jsem nedržel hubu :oops:

Re: Plan kolajiska V

PříspěvekNapsal: stř 14 bře, 2012 11:42 am
od milan ferdián
Dělám nové matematické výpočty.Trať z Bludova se v podzemí napojí na trať z Rudy.V podzemí bude jen jedna smyčka společná pro Hanušovice a Šumperk.
Upřímně řečeno,moje dívčina se dost naštvala :wink:

Re: Plan kolajiska V

PříspěvekNapsal: stř 14 bře, 2012 12:56 pm
od Jarda H.
milan ferdián píše:Srandičky,srandičky.... :wink: Celkově je kolejiště navrhováno pro určitý počet lidí.Jediný člověk nemá šanci tak obrovské kolejiště ukočírovat. .............. .


Mám ale dojem Milane, že dotazy kluků směřovaly spíše na počet stavitelů a financiérů celého projektu .....

Re: Plan kolajiska V

PříspěvekNapsal: stř 14 bře, 2012 1:29 pm
od milan ferdián
Jarda H. píše:
milan ferdián píše:Srandičky,srandičky.... :wink: Celkově je kolejiště navrhováno pro určitý počet lidí.Jediný člověk nemá šanci tak obrovské kolejiště ukočírovat. .............. .


Mám ale dojem Milane, že dotazy kluků směřovaly spíše na počet stavitelů a financiérů celého projektu .....


Vím jen o jednom a s tím financováním bych byl hodně,hodně zdrženlivý....

Re: Plan kolajiska V

PříspěvekNapsal: stř 14 bře, 2012 10:16 pm
od milan ferdián
Šumpersko_epocha VI_H0/1:87

No a už se blíží závěr mega kolejiště.Po nových a konečných úpravách ve skrytých prostorech.

Re: Plan kolajiska V

PříspěvekNapsal: čtv 15 bře, 2012 4:44 pm
od milan ferdián
A máme tu závěr.Dle mne hodně rozpačitý a mám dost smíšené pocity.Kdybych měl hodnotit sám sebe,ta za mínus 3.Krajina není z jistých důvodů.

Re: Plan kolajiska V

PříspěvekNapsal: čtv 15 bře, 2012 9:12 pm
od jobr
Milane, ty jsi tajemnej jak hrad v Karpatech :-) Co zatim asi tak vezi, na to tezko nekdo prijde :P

Re: Plan kolajiska V

PříspěvekNapsal: pát 16 bře, 2012 9:06 am
od milan ferdián
jobr píše:Milane, ty jsi tajemnej jak hrad v Karpatech :-) Co zatim asi tak vezi, na to tezko nekdo prijde :P


Ale nejsem,jak tajemný hrad v Karpatech :mrgreen: Krajina = finance.Srovnej původní výkres s posledním,zjistíš,že původní stanice Ruda nad Moravou je někde jinde.Na posledním výkresu jsem musel již silně improvizovat,protože základní kostra celého kolejiště byla jiná.Jinak to co se vidí,leží na 16 arších papírů formátu A4.

Re: Plan kolajiska V

PříspěvekNapsal: pát 16 bře, 2012 9:25 am
od miroslav lengyel
milan ferdián píše:
jobr píše:Milane, ty jsi tajemnej jak hrad v Karpatech :-) Co zatim asi tak vezi, na to tezko nekdo prijde :P


Ale nejsem,jak tajemný hrad v Karpatech :mrgreen: Krajina = finance.Srovnej původní výkres s posledním,zjistíš,že původní stanice Ruda nad Moravou je někde jinde.Na posledním výkresu jsem musel již silně improvizovat,protože základní kostra celého kolejiště byla jiná.Jinak to co se vidí,leží na 16 arších papírů formátu A4.


No ono vyjde na ranec i tohle.A také to není jen o krajině,pak přijdou na řadu nekolejová vozidla,lidičky,zvířátka a už to frčí. :lol:

Re: Plan kolajiska V

PříspěvekNapsal: pon 19 bře, 2012 6:52 pm
od milan ferdián
Šumpersko

Volné pokračování.Silně zredukována žst.Šumperk.Mezi tratí z Bludova do Šumperku a samotnou stanici musí být oboustranná kulisa.

Re: Plan kolajiska V

PříspěvekNapsal: pon 19 bře, 2012 7:49 pm
od Jokony
Moc pěkné. Doufám, že jednou také uvidím postavené kolejiště :D

Re: Plan kolajiska V

PříspěvekNapsal: úte 20 bře, 2012 9:02 am
od milan ferdián
Šumpersko

Po zkušebních výpočtech a konfigurací stanic se skryťáky,ukončují předčasně tento projekt.Hlavním důvodem je porušení celkové hlavní kostry plánovaného kolejiště,kde nebyly přesně dané dispoziční možnosti.Doporučuji ponechat jako základ jen stanici Zábřeh na Moravě,společně se skryťáky Praha/Olomouc a Střed.Další pokračování jen ujasněním priorit,které plánované stanice ponechat nebo nerealizovat.Daleko schůdnější mi připadá navrhnout jako další,jen stanici Šumperk,ale né v té podobě co jsem naposled zveřejnil nebo jen žst.Rudu nad Moravou a ostatní prostor pro vedení širé tratě.Z mé strany to není kapitulace,ale časová tíseň.Studie by si vyžadovala daleko více času.Možná zazní otázka,že od října loňského roku bylo času dost.To ano,času bylo dost,jen to hlavní chybělo nápad,myšlenka.

Ještě dovětek.Tak jako každý,kdo navrhuje kolejiště pro železniční modeláře,musí mít i přehled co se kde i šustne.Ve svém archívu mi nechybí samozřejmě brožury od pánů Rolfa Knippera a Michaela Meinholda.Mám stále ten stejný pocit,jako i oni,že pro modeláře,kteří vlastní tyto prostory,bohatě stačí jedna velká vlakotvorná stanice plus koncová nebo mezilehlá stanice,ale maximálně jen dvě viditelné stanice a k tomu příslušné skryťáky,které dotvářejí celý smysuplný provoz na kolejišti.Přidávat další stanice nemá smysl.

Re: Plan kolajiska V

PříspěvekNapsal: stř 21 bře, 2012 8:40 am
od chameleon
Kdyby to bylo na mě, tak bych zrušil ten Šumperk, páč mi přijde, že je kolem něj málo místa a nechal si ten Zábřeh + Rudu + Bludov (z něj udělal koncovou st.). No a místo Šumperka pořádný pohodlný křesla :wink: