Plan kolajiska V

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod milan ferdián » ned 18 črc, 2010 12:48 pm

RK_TT/1:120_3700*1000 (2200)

Skrytá část.Zde jsou dvě odstavné skryté stanice.První zleva slouží pro vlakové soupravy na vedlejší trati.Jedna kolej musí být buď trvale průjezdná nebo souprava bude odjíždět do odbočné stanice.Druhé skryté nádraží je určeno pro hlavní elektrifikovanou trať,dle představ trať Ústí nad Orlicí/Letohrad.Zde je již vratná smyčka a slouží pro obrácení vlakových souprav z hlavní trati ,ale i pro vlaky z vedlejší tratě.

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us
milan ferdián
 
Příspěvky: 11826
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod Max » ned 25 črc, 2010 9:41 pm

Milane, to nádraží Lanšperk je pěkné, tak trochu mi připomíná Havlbrod nebo Starou páku.
Doufám, že ta M 262.0 s třemi Balmy nejede do hor, to by mohla někde uváznout....tolik vozů jedině po rovinách.
Max
 
Příspěvky: 415
Registrován: pát 08 led, 2010 3:34 pm

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod milan ferdián » pon 26 črc, 2010 2:34 am

Max píše:Milane, to nádraží Lanšperk je pěkné, tak trochu mi připomíná Havlbrod nebo Starou páku.
Doufám, že ta M 262.0 s třemi Balmy nejede do hor, to by mohla někde uváznout....tolik vozů jedině po rovinách.


Tak já doufám,že do těch Hůrek (odbočná stanice) ,to menší stoupání zvládne :D .Inspiroval jsem se autorovým původním návrhu (zde můžeš srovnat http://rak-tt.no-ip.org/) a v Lanšperku,je upravená staniční budova ze Staré Paky.Dnes by mělo světlo spatřit celá finální úprava :wink: a majitel může srovnávat.Kolejiště bude v brožůře.
milan ferdián
 
Příspěvky: 11826
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod milan ferdián » pon 26 črc, 2010 4:37 pm

VARIANTA_IV_Radek_Krupka
TT/1:120_3700*2200_PILZ/TT/MODELLGLEISSYSTEM/15°


Jestli se shodujou názvy stanic z jiného kolejiště,které je již ve výstavbě,tak to není náhoda. :wink:
Na plánku vidíte přípojnou stanici Lanšperk a nahoře koncovou staničku Polesí.Přípojná stanice je ve tvaru "V".Hlavní větev je elektrifikována,přípojná trať pro provoz motorové a dosluhující parní trakci.Ve stanici stojí dva osobní vlaky taženy "žehličkou".Okolo nich projíždí sníženou rychlostí,mezinárodní expres "PRAGA".Cestující mají přípoj na osobní motorový vlak ve složení M 262.0 s třemi přípojnými vozy Balm.
V malé koncové staničce Polesí je připraven k odjezdu manipulační vlak tažený "pilštykem",který předtím provedl posun u nákladkové rampy "Českých lesů".Vidíme zde odstavený zbrusu nový přípojný vůz Blm (010) a na manipulační kolejí stojí k výkladce zetka a uhlák.
V Lanšperku též stojí manipulační vlak,který bude přistavovat tři nákladní čtyřosé vozy Sas na vlečku "Český Šutr".Kámen je dopravován lanovkou do drtičky kamene a následně sypán do vozů Sas.Vlečka je jištěna odvratnou kolejí.
Jak vidíme,nad naši pokračující trati se souběžně vine lokálka do žst.Polesí ,odkud se vozí kulatina pro pilu do odbočné stanice Hůrky .Tato odbočná stanice má tři dopravní koleje, skládkovou,manipulační kolej a vlečku na pilu.Vlečka má svoji vlečkovou lokomotivu v podobě prasátka T 211.0 .Na pile se musí hodně ohánět ,aby denně naložili tři oplenové vozy řezivem,po kterém je velká poptávka u drobných stavebníků.V malé remíze nocuje
M 152.0(810) přidělena pro lokání trať.Trať ze stanice mizí v tunelu a končí v samostatné skryté stanici.Soupravy mají možnost se obrátit ve vratné smyčce v hlavní skryté stanici.


________________________________________________________________________________
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us
________________________________________________________________________________
milan ferdián
 
Příspěvky: 11826
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod milan ferdián » stř 18 srp, 2010 4:29 pm

DOLNÍ_LHOTA_TT/1:120_2000*1100

Zde jsem si zkusil na této malé běžné ploše ,vytvořit trochu smysuplné kolejiště.Stanice Dolní Lhota je odbočná na vedlejší trati.Z ní odbočuje lokálka do horní koncové stanice.Pro zpestření provozu jsem vložil skrytou výhybnu ,která simuluje mezilehlou stanici na lokálce.Skrytá stanice pro vedlejší trať může být klasická nebo použitá dle definice "Logika kruhu".
Žst.Dolní Lhota má tři dopravní koleje 1,2 a 4.Kolej 3vl. představuje malou vlečku.Modelář si zvolí své vhodné téma.Remíza na koleji 3b slouží již jen pro motorový osobní stroj k dotankování a k nocování.
Krajina je zvolena klasická z našeho prostředí.

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us
milan ferdián
 
Příspěvky: 11826
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod chameleon » čtv 19 srp, 2010 7:33 am

Od tebe Milane vypadá všechno tak pěkně :) Hezký, a líbí se mi na lokálce to skryté n. v tunelu!
Uživatelský avatar
chameleon
 
Příspěvky: 983
Registrován: sob 31 kvě, 2008 2:02 pm

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod Jarda H. » čtv 19 srp, 2010 8:43 am

chameleon píše:Od tebe Milane vypadá všechno tak pěkně .....


Ano, ale proč mám useknutou pravou stranu obrázku - plánku ?! Sice jen kousek, kousíček, to jsi vložil takhle ty, Milane ?
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2795
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod radekkrupka » čtv 19 srp, 2010 8:44 am

Kolik ti, Milane, vychází na lokálce podélný sklon? A vychází ti výškový rozdíl mezi vzdálenější kolejí skryté výhybny a konstrukcí pod plání koncové stanice? Jinak je to zase paráda!

Jardo - já vidím obrázek celý. Zřejmě se ti to špatně načetlo...
Uživatelský avatar
radekkrupka
 
Příspěvky: 1926
Registrován: ned 20 dub, 2008 3:13 pm
Bydliště: Teď už jenom Zlín :)

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod MirekTT » čtv 19 srp, 2010 8:57 am

Jarda H. píše:Ano, ale proč mám useknutou pravou stranu obrázku - plánku ?! Sice jen kousek, kousíček, to jsi vložil takhle ty, Milane ?

A nezapoměl jsi posunout vodorovný posuvník dole ve wokně? Obrázek je větší, než monitor. Mně tahle banalita taky občas zmate.
Upozornění! Toto je diskuzní fórum, a ne vševědopedie absolutních pravd!
www.ModulyBrno.cz
MirekTT
 
Příspěvky: 2574
Registrován: stř 03 pro, 2008 7:39 pm

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod JBr » čtv 19 srp, 2010 9:00 am

Je to v zavislosti na rozliseni obrazovky. Stara verze fora podle obrazku roztahla stranku a ta se musela posunovat rolovatkem do stran. Nova verze drzi kompaktni podobu a obrazky oreze. Kdyz se na obrazek z imageshacku klikne, tak vas to hodi do noveho okna, kde je mozna obrazek zvetsit. Pripadne dalsi moznost je pravy klik na obrazek ve foru a dat zobrazit obrazek (+-, kazdy prohlizec tomu rika trochu jinak).
TT/D V/VI.
Uživatelský avatar
JBr
 
Příspěvky: 1265
Registrován: čtv 20 zář, 2007 7:25 pm
Bydliště: Hostivice a obcas Chotebor

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod Jarda H. » čtv 19 srp, 2010 9:08 am

JBr píše: ..... Kdyz se na obrazek z imageshacku klikne, tak vas to hodi do noveho okna, kde je mozna obrazek zvetsit.


Ano, tak nějak to je :lol: Po odkliknutí pak už v samostatném okně je celý plánek - ach jo, já amatér a pouhopouhý uživatel PC :oops:
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2795
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod radekkrupka » čtv 19 srp, 2010 9:30 am

JBr píše:Je to v zavislosti na rozliseni obrazovky. Stara verze fora podle obrazku roztahla stranku a ta se musela posunovat rolovatkem do stran. Nova verze drzi kompaktni podobu a obrazky oreze. Kdyz se na obrazek z imageshacku klikne, tak vas to hodi do noveho okna, kde je mozna obrazek zvetsit. Pripadne dalsi moznost je pravy klik na obrazek ve foru a dat zobrazit obrazek (+-, kazdy prohlizec tomu rika trochu jinak).

Aha, to jsem nevěděl... tak řešením jest koupě většího monitoru :D
Uživatelský avatar
radekkrupka
 
Příspěvky: 1926
Registrován: ned 20 dub, 2008 3:13 pm
Bydliště: Teď už jenom Zlín :)

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod harmi » čtv 19 srp, 2010 11:59 am

Ale aj pri 26" palcovom monitore 1920x1200 sa moze stat, ze niekto vlozi uz prilis velky obrazok a ked sa k tomu este navyse nieco minie na okraj na lavej strane napriklad, aj tak taky obrazok neuvidis cely. Asi je to zname, ale pri podrzanom CTRL a toceni kolieska na mysi sa da vo viacerych browseroch stranka pekne zoomovat (v IE vsetko ist nemusi). Samozrejme, ak potrebujes pozriet detail niekde v pravej casti, tak bez posunu listy to uz nepojde. Potom navrat zoomu na zakladne rozlisenie cez CTRL-0 (nula).
TT moduly, Wintrack (aj cz).
harmi
 
Příspěvky: 125
Registrován: pon 09 bře, 2009 6:48 pm
Bydliště: Marianka, SK

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod Max » čtv 19 srp, 2010 12:12 pm

To skryté nádraží v tunelu lokálky je jedinečná možnost jak lokálku prodloužit o nějakých "20-50 km", takže pak už to není jen čtyřkilometový frncálek jako třeba Kunčice-Vrchlabí.
Míval jsem ho namalované už před x-lety, někdy dokonce hned v prvním tunelu za zhlavím odbočné stanice, takže vlak z ní odjel, ale nikde se neobjevil - až po dlouhé době. Ta stanice se dá využít pro křižování i předjíždění a tím se dá výrazně zvýšit počet vlaků na lokálce. Snad jen bych ji trošku prodloužil, aby se tam vešel i Mn.
Max
 
Příspěvky: 415
Registrován: pát 08 led, 2010 3:34 pm

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod milan ferdián » čtv 19 srp, 2010 12:19 pm

radekkrupka píše:Kolik ti, Milane, vychází na lokálce podélný sklon? A vychází ti výškový rozdíl mezi vzdálenější kolejí skryté výhybny a konstrukcí pod plání koncové stanice? Jinak je to zase paráda!

Jardo - já vidím obrázek celý. Zřejmě se ti to špatně načetlo...


Sklon 1:30 začíná za obloukovou výhybkou v malé výhybně.Vše jsem kontroloval ,kvůli stropu i nadloží a k hornímu nádražíčku.
milan ferdián
 
Příspěvky: 11826
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze k plánkům kolejišť

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků