Plan kolajiska V

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod milan ferdián » úte 13 bře, 2012 10:54 pm

Srandičky,srandičky.... :wink: Celkově je kolejiště navrhováno pro určitý počet lidí.Jediný člověk nemá šanci tak obrovské kolejiště ukočírovat.Jedině,že by použil automaty přes PC.Vychází to takto.
dispečer____obsluhovaná stanice + kontrola
----1----____žst.Zábřeh na Moravě+skryťák Střed
----2----____předávací kolejiště vápenky v žst.Z n/M +vápenka +skryťák Praha
----3----____žst.Šumperk + skryťák Olomouc II vedlejší trať do Šumperku
----4----____žst.Bludov + skryťák Olomouc I hlavní trať + skryťák železnice DESNÁ
----5----____žst.Ruda nad Moravou + skryťák Hanušovice

Skryťáky Olomouc I a Olomouc II budou propojeny,aniž by se vzájemně provozně blokovaly.

Takže minimálně pět lidí a to budou mít co dělat,aby ten provoz zvládly.Mají tu výhodu,že ve skryťácích jsou všude vratné smyčky.No už teď jsem fakt zvědavý ,jak mi vyjde ten Šumperk.
milan ferdián
 
Příspěvky: 11810
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod milan ferdián » stř 14 bře, 2012 9:10 am

Hmm,dnes ráno mi přišel email.Šumperk padl.
milan ferdián
 
Příspěvky: 11810
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod MirekTT » stř 14 bře, 2012 10:21 am

milan ferdián píše:Šumperk padl

..že jsem nedržel hubu :oops:
Upozornění! Toto je diskuzní fórum, a ne vševědopedie absolutních pravd!
www.ModulyBrno.cz
MirekTT
 
Příspěvky: 2564
Registrován: stř 03 pro, 2008 7:39 pm

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod milan ferdián » stř 14 bře, 2012 11:42 am

Dělám nové matematické výpočty.Trať z Bludova se v podzemí napojí na trať z Rudy.V podzemí bude jen jedna smyčka společná pro Hanušovice a Šumperk.
Upřímně řečeno,moje dívčina se dost naštvala :wink:
milan ferdián
 
Příspěvky: 11810
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod Jarda H. » stř 14 bře, 2012 12:56 pm

milan ferdián píše:Srandičky,srandičky.... :wink: Celkově je kolejiště navrhováno pro určitý počet lidí.Jediný člověk nemá šanci tak obrovské kolejiště ukočírovat. .............. .


Mám ale dojem Milane, že dotazy kluků směřovaly spíše na počet stavitelů a financiérů celého projektu .....
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2794
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod milan ferdián » stř 14 bře, 2012 1:29 pm

Jarda H. píše:
milan ferdián píše:Srandičky,srandičky.... :wink: Celkově je kolejiště navrhováno pro určitý počet lidí.Jediný člověk nemá šanci tak obrovské kolejiště ukočírovat. .............. .


Mám ale dojem Milane, že dotazy kluků směřovaly spíše na počet stavitelů a financiérů celého projektu .....


Vím jen o jednom a s tím financováním bych byl hodně,hodně zdrženlivý....
milan ferdián
 
Příspěvky: 11810
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod milan ferdián » stř 14 bře, 2012 10:16 pm

Šumpersko_epocha VI_H0/1:87

No a už se blíží závěr mega kolejiště.Po nových a konečných úpravách ve skrytých prostorech.
milan ferdián
 
Příspěvky: 11810
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod milan ferdián » čtv 15 bře, 2012 4:44 pm

A máme tu závěr.Dle mne hodně rozpačitý a mám dost smíšené pocity.Kdybych měl hodnotit sám sebe,ta za mínus 3.Krajina není z jistých důvodů.
Přílohy
Kopie (2) - Šumpersko_003.jpg
milan ferdián
 
Příspěvky: 11810
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod jobr » čtv 15 bře, 2012 9:12 pm

Milane, ty jsi tajemnej jak hrad v Karpatech :-) Co zatim asi tak vezi, na to tezko nekdo prijde :P
H0 DCC, navrat k masinkam kvuli detem :-)
Uživatelský avatar
jobr
 
Příspěvky: 124
Registrován: sob 01 bře, 2008 11:25 pm

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod milan ferdián » pát 16 bře, 2012 9:06 am

jobr píše:Milane, ty jsi tajemnej jak hrad v Karpatech :-) Co zatim asi tak vezi, na to tezko nekdo prijde :P


Ale nejsem,jak tajemný hrad v Karpatech :mrgreen: Krajina = finance.Srovnej původní výkres s posledním,zjistíš,že původní stanice Ruda nad Moravou je někde jinde.Na posledním výkresu jsem musel již silně improvizovat,protože základní kostra celého kolejiště byla jiná.Jinak to co se vidí,leží na 16 arších papírů formátu A4.
milan ferdián
 
Příspěvky: 11810
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod miroslav lengyel » pát 16 bře, 2012 9:25 am

milan ferdián píše:
jobr píše:Milane, ty jsi tajemnej jak hrad v Karpatech :-) Co zatim asi tak vezi, na to tezko nekdo prijde :P


Ale nejsem,jak tajemný hrad v Karpatech :mrgreen: Krajina = finance.Srovnej původní výkres s posledním,zjistíš,že původní stanice Ruda nad Moravou je někde jinde.Na posledním výkresu jsem musel již silně improvizovat,protože základní kostra celého kolejiště byla jiná.Jinak to co se vidí,leží na 16 arších papírů formátu A4.


No ono vyjde na ranec i tohle.A také to není jen o krajině,pak přijdou na řadu nekolejová vozidla,lidičky,zvířátka a už to frčí. :lol:
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3572
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod milan ferdián » pon 19 bře, 2012 6:52 pm

Šumpersko

Volné pokračování.Silně zredukována žst.Šumperk.Mezi tratí z Bludova do Šumperku a samotnou stanici musí být oboustranná kulisa.
Přílohy
Kopie - Šumperk_111.jpg
milan ferdián
 
Příspěvky: 11810
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod Jokony » pon 19 bře, 2012 7:49 pm

Moc pěkné. Doufám, že jednou také uvidím postavené kolejiště :D
Jokony
 
Příspěvky: 4
Registrován: ned 22 led, 2012 4:31 pm

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod milan ferdián » úte 20 bře, 2012 9:02 am

Šumpersko

Po zkušebních výpočtech a konfigurací stanic se skryťáky,ukončují předčasně tento projekt.Hlavním důvodem je porušení celkové hlavní kostry plánovaného kolejiště,kde nebyly přesně dané dispoziční možnosti.Doporučuji ponechat jako základ jen stanici Zábřeh na Moravě,společně se skryťáky Praha/Olomouc a Střed.Další pokračování jen ujasněním priorit,které plánované stanice ponechat nebo nerealizovat.Daleko schůdnější mi připadá navrhnout jako další,jen stanici Šumperk,ale né v té podobě co jsem naposled zveřejnil nebo jen žst.Rudu nad Moravou a ostatní prostor pro vedení širé tratě.Z mé strany to není kapitulace,ale časová tíseň.Studie by si vyžadovala daleko více času.Možná zazní otázka,že od října loňského roku bylo času dost.To ano,času bylo dost,jen to hlavní chybělo nápad,myšlenka.

Ještě dovětek.Tak jako každý,kdo navrhuje kolejiště pro železniční modeláře,musí mít i přehled co se kde i šustne.Ve svém archívu mi nechybí samozřejmě brožury od pánů Rolfa Knippera a Michaela Meinholda.Mám stále ten stejný pocit,jako i oni,že pro modeláře,kteří vlastní tyto prostory,bohatě stačí jedna velká vlakotvorná stanice plus koncová nebo mezilehlá stanice,ale maximálně jen dvě viditelné stanice a k tomu příslušné skryťáky,které dotvářejí celý smysuplný provoz na kolejišti.Přidávat další stanice nemá smysl.
milan ferdián
 
Příspěvky: 11810
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod chameleon » stř 21 bře, 2012 8:40 am

Kdyby to bylo na mě, tak bych zrušil ten Šumperk, páč mi přijde, že je kolem něj málo místa a nechal si ten Zábřeh + Rudu + Bludov (z něj udělal koncovou st.). No a místo Šumperka pořádný pohodlný křesla :wink:
Uživatelský avatar
chameleon
 
Příspěvky: 983
Registrován: sob 31 kvě, 2008 2:02 pm

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze k plánkům kolejišť

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků