Stránka 2 z 5

PříspěvekNapsal: sob 20 úno, 2010 7:44 pm
od gearus
milan ferdián píše:gearus. :!: .Víš o tom ,že tvé kolejiště je jedno z nečtenějších 4710x na Vytopne.hekttor.biz ?

Je hlavně Tvé..... 8)

PříspěvekNapsal: ned 21 úno, 2010 5:23 pm
od milan ferdián
PRAHA/OSTRAVA_H0/1:87_6400*3150_PECO/CODE100/12°_pavmar

I mě se někdy prostě nedaří :? .Skryté stanice PRAHA/OSTRAVA/NOVÝ JIČÍN.Ikdyž jsem správně vyjel ze žst.Suchdol nad Odrou směrem na PRAHU,levostranný provoz,nějak jsem se zamotal u třebovického tunelu a teď nevím jak dál a přitom fotky již mám stáhnuté(tato část není vytištěna).Vychází mi první varianta:bez tunelu a nadjezdu,což se mi nelíbí ,no a pak ta druhá třebovická kompozice.A teď babo raď... :?

Délky vlakových souprav se pohybují cca 3000mm...


Obrázek

pavmar

PříspěvekNapsal: ned 21 úno, 2010 9:47 pm
od milan ferdián
...tak jsem se vymotal a pohled na třebovickou kompozici bude tak je na této fotografii..

Obrázek

PříspěvekNapsal: pon 22 úno, 2010 9:33 am
od pavmar
Ahoj Milane v sobotu jsem se vrátil z hor, koukám na to skryté nádraží, dost se těším na zbytek, kolik nádraží, nevím určitě nějaké malé na té lokálkové trati, nemusí to být podle vzoru spíše klidně něco vymyšleného nějaké koncové nádraží provoz pily, + turistika, vyhlídka, podle možnosti na vedlejší trati zastávka, a uvidíme dále podle toho kolik bude viditelné trati...

PříspěvekNapsal: pon 22 úno, 2010 10:17 am
od milan ferdián
pavmar píše:Ahoj Milane v sobotu jsem se vrátil z hor, koukám na to skryté nádraží, dost se těším na zbytek, kolik nádraží, nevím určitě nějaké malé na té lokálkové trati, nemusí to být podle vzoru spíše klidně něco vymyšleného nějaké koncové nádraží provoz pily, + turistika, vyhlídka, podle možnosti na vedlejší trati zastávka, a uvidíme dále podle toho kolik bude viditelné trati...


Viditelné stanice mi zatím vycházejí žst.SUCHDOL nad Odrou,žst.FULNEK a žst.BUDIŠOV nad Budišovkou.Jako zastávku plánují zst.JAKUBČOVICE nad Odrou s drtírnou u kamenolomu..Celá trať do BnB by měla být po celé délce viditelná.Na hlavní trati ještě přemýšlím buď o Tatenickém nebo Krasíkovském tunelu,aby mezi Třebovickou kompozici a žst.Suchdol n.O. traťové spojení nebilo přímo do očí.. :D

Ještě něco ,toto kolejiště se bude vymykat tvarově všem obvyklým zvyklostem při navrhování kolejišť.... :wink:

PříspěvekNapsal: pon 22 úno, 2010 10:41 am
od milan ferdián
a přiložená letecká fotografie a kousek nad ní napravo povede trať do Budišova nad Budišovkou.Když dodržím krajinný relief,tak nikoho nenapadne,že vedle vede ještě trať ,která fyzicky patří do jiné oblasti... :wink:

Obrázek

PříspěvekNapsal: pon 22 úno, 2010 1:37 pm
od milan ferdián
..třebovická studie..pavmar
H0/1:87

Obrázek

PříspěvekNapsal: úte 23 úno, 2010 7:47 pm
od milan ferdián
PRAHA/OSTRAVA/NOVÝ_JIČÍN_pavmar
H0/1:87_6400*3150_PECO/CODE100/12°_
...dokončovací práce na skrytých prostorech...vstupní dveře (900mm) jsou dole nalevo a otevírají se dovnitř místnosti směrem nalevo

Obrázek

PříspěvekNapsal: úte 23 úno, 2010 7:54 pm
od petrh
tak to je ulet, jaky je na toto rozpocet penez a lidi?

PříspěvekNapsal: úte 23 úno, 2010 8:15 pm
od milan ferdián
petrh píše:tak to je ulet, jaky je na toto rozpocet penez a lidi?


Snad nám kolega pavmar sdělí nějaké podrobnosti.Toto je jen část skrytá,ještě bude část viditelná... :wink: A to skryté stanice mají jen po třech dopravních kolejí,ale jak jsem již psal,délka vlakové soupravy na hlavní trati cca 3000mm to je :
ES491.0/Fa/Dsa/Aa/ABa/Ba/WRa/Ba/Ba/Ba/Ba

Tato část kolejiště obsahuje dvanáct výkresů o formátu A4. :!:

PříspěvekNapsal: úte 23 úno, 2010 8:39 pm
od petrh
podle meho to bude tvuj velkolepy klenot a rozhodne by nemel chybet v publikaci kolejist

PříspěvekNapsal: stř 24 úno, 2010 12:06 pm
od pavmar
Tak pár komentářů. Rozpočet není žádný protože je to běh na velmi dlouhou trat, tak se nedá říci kolit to celé bude stát, něco už mám včetně budov, loko a vozlů další se tvoří podle času :-) jinak Milane díky nedočkavost je ještě větší než před tím, už mám domluvené vytištění na velkoformátovým tisku v měřítku 1:10 což pak použiji na překreslování na panel....
Napřed trat částečně krajina později i elektrifikace hlavní trati....
řízení zatím jednoduché DCC MINIBOX na testy, a provoz později řízení z PC asi MTbus ještě nevím.... možná si vyhraji s reléovkou ale asi to odnese PC :-)

PříspěvekNapsal: stř 24 úno, 2010 3:09 pm
od Petr Zatrepalek
Ale už si přemýšlel jak pod tím budeš prolézat ve stáří :D Ale vážně, projekt je to velkolepý, držím palce ať to dotáhneš. Já u toho svéhu už pomalu dostávám nervy jen z toho co mě zatím stojí příprava (vitríny, rámy, koleje...)!!

PříspěvekNapsal: stř 24 úno, 2010 3:27 pm
od milan ferdián
pavmar píše:Tak pár komentářů. Rozpočet není žádný protože je to běh na velmi dlouhou trat, tak se nedá říci kolit to celé bude stát, něco už mám včetně budov, loko a vozlů další se tvoří podle času :-) jinak Milane díky nedočkavost je ještě větší než před tím, už mám domluvené vytištění na velkoformátovým tisku v měřítku 1:10 což pak použiji na překreslování na panel....
Napřed trat částečně krajina později i elektrifikace hlavní trati....
řízení zatím jednoduché DCC MINIBOX na testy, a provoz později řízení z PC asi MTbus ještě nevím.... možná si vyhraji s reléovkou ale asi to odnese PC :-)


Vše to přijde v jednotlivých výkresech v počtu 24 kusů ,plus něco navíc a potom dvakrát velká příloha 4000*3000.Krajina již tak rychle nepůjde ikdyž všechny viditelné směry již znám...

PříspěvekNapsal: úte 02 bře, 2010 12:57 pm
od Max
Mnozí modeláři chtějí mít na kolejišti točnu a rotundu.
Točen už bylo k vidění mnoho, ale rotundu jsem ještě na žádném kolejišti neviděl. Vždy to byly jen její čtvrtiny, málokdy polovina, většinou osmina a podobně. Jak vypadá opravdová rotunda, nám ukazuje Google na snímku depa SNCF v Chambéry pod Mont Blancem, tam kromě opravdové rotundy mají navíc i čtvrtinu.
Ono by na kolejišti ani nebylo na co koukat, kdyby všechny mašiny byly schovány v opravdové rotundě.
http://img121.imageshack.us/img121/7831 ... ydepoa.jpg