Plan kolajiska IV

Moderátoři: Abe Simpson, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Plan kolajiska IV

Příspěvekod milan ferdián » pát 01 led, 2010 1:19 pm

Jako dalším zpracováním návrhu kolejiště je opět v samostané místnosti 6400mm+3150mm /pavmar/.Hlavním tématem by měla být žst.Suchdol nad Odrou před koridozaci.Koncové body dvojkolejné trati budou zakončeny va skrytých stanicích PRAHA hl.n. a OSTRAVA hl.n.s vratnou smyčkou.Na této trati bude zpracováno okolí legendárního kamenného nadjezdu s třebovickým tunelem.Z lokálních tratí budou viditelné jen do Nového Jičína dle v příspěvcích DF a koncová stanice Fulnek.Trať do Budišova nad Budišovkou bude zakončena ve skryté stanici společně se stanici Hladké Životice m.dr. a vhodně vedenou vratnou smyčkou,která umožní i viditelnou jízdu lokálkových souprav na dovjkolejné hlavní trati.
edice "Plánky kolejišť"
Uživatelský avatar
milan ferdián
 
Příspěvky: 9486
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Příspěvekod pavel » pát 01 led, 2010 5:01 pm

Tak na todle se tedy těším jak se s tím popereš.Plán bude jistě ( jako obvykle ) pěkný, ale co se týče realizace objednatele.... Bude to velké, drahé, prostě běh na dlouhou trať.
pavel
 
Příspěvky: 379
Registrován: stř 24 zář, 2008 7:53 pm
Bydliště: okres ostrava

Příspěvekod milan ferdián » pát 01 led, 2010 5:36 pm

pavel píše:Tak na todle se tedy těším jak se s tím popereš.Plán bude jistě ( jako obvykle ) pěkný, ale co se týče realizace objednatele.... Bude to velké, drahé, prostě běh na dlouhou trať.


To já vím,proto jsem přidal k tomuto tématu příspěvek :wink:
edice "Plánky kolejišť"
Uživatelský avatar
milan ferdián
 
Příspěvky: 9486
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

TT kolejiště

Příspěvekod Michal Šuhajda » úte 12 led, 2010 9:02 pm

Pro Petra jsem navrhnul kolejišřtě v "klasickém" provedení.
Původně zadaná epocha byla přechod IV a V, ale to by strojová stanice v odbočné stanici už vypadala jinak, nejspíš by sloužila traťovákům, nebo vágusům, takže v návrhu jsme o pár let dříve. Někdy na konci epIII.

rozměry: 218x105cm
velikost: TT
kolejivo: tillig TT
plánek: http://suhys.rajce.idnes.cz/Navrhy_kolejist/#PetrV2a.JPG

Pověrčiví lidé by tvrdili, že za dnešní zpoždění spěšného vlaku může datum 13, které připadlo zrovna na pátek, ale partě čundráků s kytarou je jedno, že jejich vlak místo běžného motoráku M296.1 přivezla motorová lokomotiva. Stejně tak je jim jedno, že do přestupní stanice přijeli o 40minut později a přípoj v podobě "hurvínka" M131.1 jim ujel.
Hlavně , že je pátek, parta je kompletní a v nádraží je priima bufet se studeným pivem. Taky skoro všichni naběhli k výčepu , aby "smyli prach cest". Jen "Veksl", který ke své přezdívce přišel díky zálibě v železnici, se rzhodl, že si stanici nejdřív prohlédne.
Stanice leží na jednokolejné trati, spojnici okresních měst. Na trati jezdí jen kratší nákladní manipulační vlaky, osobní dopravu zastupuje nekolik spěšných vlaků vedených motorovými vozy. Z jednoho spěšňáku právě vystoupili. Na osobních vlacích jezdí též většinou motorové vozy. Jen ve špičkách vozí dělnické vlaky parní lokomotivy, ale čím dál víc je nahrazují lokomotivy motorové.
Tu a tam v případě výluk je trať využívána jako odklonová trasa pro hlavní tah. To se tu pak může objeviti Sergej v čele 15ti wapek, nebo rychlík i s bobinou ovšem s tažený dvojicí zamračených nebo brejlovců (tyto vlaky ovšem naši stanici pouze projíždí protože do stanice se nevejdou).
Stanice má tři průjezdné dopravní koleje, ale pro vlaky na lokálku se využívá i část koleje č. 4. před staniční budovou.
Zvětšení počtu kolejí ani jejich prodloužení bohužel vedení trati v pahorkovatém terénu neumožňuje.
Ze stanice odbočuje krátká místní trať do města, kterému se před lety hlavní železnice vyhnula, protože měšťané se báli té novoty a navíc starostovi patřilo povoznictví a dovážení zboží z města ku dráze je kšeft, o který se přece nenechá jen tak připravit... Teprve po letech se dostalo aspoň na krátkou trať.
Ve odbočné stanici vzniklo i malé zázemí pro stroje z lokálky, malou výtopnu s remízou pro dvě lokomotivy. Dnes tu kromě parní lokomotivy velkého Bejčka 423.0 nocuje i motorový vůz. Proto zde byla vybudována nádrž se stojanem pro zbrojení naftyvznikla nádrž.
Zatímco motorák obstarává osobní dopravu na lokálce, pára má na starosti vozbu manipulčních vlaků s vozy pro městečko a vlečku menšího průmyslového podniku a obsluhuje posun ve stanici.
"Hele Veksle nech už toho čumění na koleje, teplá Ti tu pívo!" ozvalo se od stolku, kde si partička právě ťukala orosenými půllitry.
Veksl se otočil na podpatku a vyrazil k volné židli. Cestou ještě hodil okem k tabuli s odjezdy a pomyslel si, že víc už dneska neuvidí, protože pokud nepřijde nějaká katastrofa (tornádo, potopa, požár nebo snad dokonce dojde sud) dřív než posledním vlakem pokračovat nebudou...[/url]
-MiŠ-
Velikost H0, ČSD
Michal Šuhajda
 
Příspěvky: 1592
Registrován: pon 23 říj, 2006 9:57 am
Bydliště: Plzeň - střed

Příspěvekod petrh » úte 12 led, 2010 9:24 pm

nejen Milan umi, Michale kloubok rovnez dolu:) vy dva jste idealni duet na knihu:)
H0 se synem
1981-2001 dom. st. Včelnička | 2001-4 Slaný | 2004-6 Nelahozeves | od 2006 Kralupy n.V.
Uživatelský avatar
petrh
 
Příspěvky: 1356
Registrován: čtv 26 čer, 2008 11:14 am
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Příspěvekod viktorpe » úte 12 led, 2010 10:56 pm

Děkuju Michalovi, že tady zveřejnil plán kolejiště, který promně ve velice krátké době navrhnul i když má teď úplně jiné starosti a já mu poskytnul opravdu jen základní informace. Michale díííkkkyyy. Ta povídka co jsi napsal je taky úžasná prostě samá chvála. Díky díky

Teď už jemom tohle dílo zdárně přivést do úplného konce.
Bez jakýho koliv přemíšlení jsem započal dílo skrytého nádraží vytisknul jsem si šablonu podle, který budu stavět, ale to tady nemusím tak obsáhle psát. Něco málo už jsem vyfotil tak to zkoukněte. Ještě naokraj to to je moje první kolejiště v životě, takže snad se mi to podaří zprovoznit. Určitě jsem budu vkládat dotazy co a jak.
http://viktorp.rajce.idnes.cz/Zacatek_stavby_kolejiste/
velikost TT epocha IV-V, RC buggy 1:6
Uživatelský avatar
viktorpe
 
Příspěvky: 39
Registrován: úte 31 bře, 2009 12:02 pm
Bydliště: Slatina nad Zdobnicí

Příspěvekod milan ferdián » stř 13 led, 2010 3:51 am

Michale,super.... :D a Viktor už jede se stavbou :wink:
edice "Plánky kolejišť"
Uživatelský avatar
milan ferdián
 
Příspěvky: 9486
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Příspěvekod Michal Šuhajda » čtv 14 led, 2010 6:12 pm

Vím, že staví, jsem pravidelně informován. :D
Biöhužel jsem ho přes Vánoce zbrzdil nedodáním plánku. Jinak by už možná měl i položené koleje.
-MiŠ-
Velikost H0, ČSD
Michal Šuhajda
 
Příspěvky: 1592
Registrován: pon 23 říj, 2006 9:57 am
Bydliště: Plzeň - střed

Příspěvekod milan ferdián » čtv 14 led, 2010 7:21 pm

Michal Šuhajda píše:Vím, že staví, jsem pravidelně informován. :D
Biöhužel jsem ho přes Vánoce zbrzdil nedodáním plánku. Jinak by už možná měl i položené koleje.


pavmar by mohl vyprávět... :wink:
edice "Plánky kolejišť"
Uživatelský avatar
milan ferdián
 
Příspěvky: 9486
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Příspěvekod Ferda » čtv 14 led, 2010 9:16 pm

Pánové, berte to z té lepší stránky. Pivo taky lépe chutná, když je žízeň dostatečně dlouhá :lol: :D .

Milane to vypadá, že tady je někdo stejně rychlý jako ty. Rám sestavil tak rychle, že ho málem nestihl vyfotit :D . A musím uznat, že ta práce vypadá docela fortelně. Tak pánové, ať se vám dílo daří. Jste pod dohledem a to člověka buď popostrčí, nebo znechutí. Doufám, že "A,, je správně.

Až jednou začnu i já konečně něco dělat, a né jen kybicovat, tak to asi taky vyvěsím, už kvůli té motivaci.
H0 III-IV. Dokonalost je sen!
Uživatelský avatar
Ferda
 
Příspěvky: 1575
Registrován: stř 07 říj, 2009 3:34 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod viktorpe » čtv 14 led, 2010 10:18 pm

Musím se přiznat, že tak rychlej zase nejsem ten rám už mám od léta připravenej a nechal jsem si ho udělat u truhláře u nás ve vsi. Cena 1250 i z překližkou 8mm. Co se týče stavby teď už to zase tak rychle nepůjde, protože potřebuju udělat nějaký zásahy v rámu( vycházej mi přestavníky na příčky) a bohužel nemám dílnu ani garáž(snad do dvou let :? ), ve který bych to spáchal a do dřevěný kůlny se mi nechce v tomhle počasí. No doufám, že se brzo oteplí, pak stavba zase troch poposkočí.
velikost TT epocha IV-V, RC buggy 1:6
Uživatelský avatar
viktorpe
 
Příspěvky: 39
Registrován: úte 31 bře, 2009 12:02 pm
Bydliště: Slatina nad Zdobnicí

Příspěvekod pavmar » pát 15 led, 2010 7:29 am

Kdo si počká ten se dočká :-) jinak už mam nakoupené hranoly na rošt a nějakou latovku na podklady tak pak také přispěju fotkama ze stavby, to že je to na dlouhou trat s tím se počítá. také proto jsem se pustil do modulů abych si krátil čas... :-)
H0
Moduly a kolejiště
Epocha IV-V
DCC MINIBOX
pavmar
 
Příspěvky: 205
Registrován: ned 10 úno, 2008 8:12 pm

Příspěvekod pavmar » pon 25 led, 2010 7:59 am

Ahoj jen dotaz realizuje někdo plánek od Milana který je v H0 označen je jako Kvítečkov jojo4700*550 (850) jedenomu známemu se moc líbí rád by jej realizoval chce pomoci ze stavbou...
H0
Moduly a kolejiště
Epocha IV-V
DCC MINIBOX
pavmar
 
Příspěvky: 205
Registrován: ned 10 úno, 2008 8:12 pm

Příspěvekod milan ferdián » pát 29 led, 2010 7:12 pm

A takto vypadá představa ve 3D od majitele kolejiště_kiski

ObrázekObrázekObrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
edice "Plánky kolejišť"
Uživatelský avatar
milan ferdián
 
Příspěvky: 9486
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Příspěvekod milan ferdián » sob 20 úno, 2010 11:28 am

gearus. :!: .Víš o tom ,že tvé kolejiště je jedno z nečtenějších 4710x na Vytopne.hekttor.biz ?

pavmar: H0/1:87_PECO/CODE100.K závěru se blíží zpracování žst.Suchdol nad Odrou.Netušil jsem ,že i místnost o délce 6400mm bude malá.Stanice bude umístěna napříč místnosti z důvodu svého dominantního postavení.Teď jenom dostat ten zbytek do místnosti.Ikdyž kolega pavmar si přál horskou trať,tak spíše mi vychází trať do žst.Fulneku a do žst.Nový Jičín než trať vedena do Budišova nad Budišovkou...Záleží teď na něm kolik chce, mimo hlavní stanici,ještě viditelných stanic na kolejišti
Poloměry na hlavní trati mi bohužel vyšli R720/R665 :?
edice "Plánky kolejišť"
Uživatelský avatar
milan ferdián
 
Příspěvky: 9486
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Další

Zpět na Diskuze k plánkům kolejišť

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník