Stránka 13 z 14

Re: Návrhy kolejišť

PříspěvekNapsal: ned 01 bře, 2009 5:26 pm
od chameleon
milan ferdián píše:-scout- :arrow: :!:
-charlie- :arrow: :!:
-stephenking-
-scalewelly- :!:
-121295-
-Jirka Kejzar-
-JM-
-kamil.hk :arrow: :!:
-Tomáš- :arrow: :!:
-Jarda H.- :arrow: :!:
-Daniel- :arrow: :!:
-Michal Šuhajda- :?:
-pavmar- :?:

Mohl bych se prosím přihlásit do fronty? (placené) termín počítám 2010, šlo by? :)

PříspěvekNapsal: ned 01 bře, 2009 7:18 pm
od Radek
Chytrému napověz.... Je to pokračování pro Charliho?

PříspěvekNapsal: pon 02 bře, 2009 9:52 pm
od milan ferdián
Radek píše:Chytrému napověz.... Je to pokračování pro Charliho?


Ano....... :wink:

Re: Návrhy kolejišť

PříspěvekNapsal: pon 02 bře, 2009 9:54 pm
od milan ferdián
chameleon píše:
milan ferdián píše:-scout- :arrow: :!:
-charlie- :arrow: :!:
-stephenking-
-scalewelly- :!:
-121295-
-Jirka Kejzar-
-JM-
-kamil.hk :arrow: :!:
-Tomáš- :arrow: :!:
-Jarda H.- :arrow: :!:
-Daniel- :arrow: :!:
-Michal Šuhajda- :?:
-pavmar- :?:

Mohl bych se prosím přihlásit do fronty? (placené) termín počítám 2010, šlo by? :)


Tento seznam je v likvidaci.Tady byly nebo ještě jsou slíbené z loňského roku,návrhy kolejišť grátis.Píšu tě do druhého seznamu.Napiš mi přes SZ oč se jedná.

Půdní kolejiště -dvoupatrové

PříspěvekNapsal: pon 02 bře, 2009 10:00 pm
od milan ferdián
II.patro-Styková a úzkorozchodná železnice-charlie
HO/HOe-1:87/PILZ/ELITE-15°-18°

Závěrečná trilogie.Náměty a podklady byli čerpány z knihy "Na úzkém rozchodu "/Karel Just.

Jedno z nejtěžších návrhů tohoto půdního kolejiště....... :wink:


Vrátíme se od odbočné stanice ,kde náš motorák již vyjel a stoupá úbočím hor a spirálou pokračuje do vrcholové koncové stanice.Dnes jede, jako Nos,má sebou dvě Zetky do Lovětína pro keramicky závodě v Hlubokodole.Opouštíme spirálu a než si náš zrak zvykne na denní světlo,již se blížime k souběhu dvou rozchodů 1435 a 760.Po ocelovém mostě přejíždíme velmi hluboké údolí a vjíždíme do koncové stanice ,která je styková (společná pro dva rozchody).Zastavujeme a cestující spěchají na sólo motoráček do Černovic u Tábora.Ten po nástupu cestujících ihned odjíždí a my se vracíme k našemu motoráku /Nos.Motorový vůz objíždí dvě zetky ,aby je znovu připojil a napodvalníkoval je,kde již stojí připravené nedočkavé Túčko.Túčko stahuje vozy z podvalníkové jámy a dokončuje připravovaný manipulant.Vlak je řazen T47.0/brzdící vůz Dú / Ztr /Ztr/Vtr/Otrd/Dú.Slušná délka.Manšífira dostává od výpravčího návěst volno a souprav se pomalu rozjíždí.Opět jsem na ocelovém mostě a všimneme si ,že v dráze úzké musel být též určitě most.Ale dovídáme se ,že družstvu došli peníze,takže zde jen zůstaly nepoužité vyzděné pilíře.Vlak sebou škubne ,jak pře splitku vyjíždíme na mateřskou trať.Túčko si brouká a závratnou rychlosti 40km/h si to šine do Lovětína.A Lovětín,kapesní stanička s kapesní skladištěm a ještě jednou dopravní kolejí pro případné vykřižování s MOs/ú.Zastavujeme ,abychom přistavili zetky na vlečku překladiště keramického závodu.Ke vlečce vede drážka o rozchodu 600mm,po které přímo z továrny z Hlubodole se dopravují výrobky.Ukončili jsme manipulaci a mířime do Černovic.Trať obklopují pestré louky ,přejíždíme mostkem zurčící potok ,abychom se po chvíli vnořili do hlubokého lesa.Mrkneme na svá místečka, zda již nerostou.Přivítá nás strniště posečeného obilí a přes chráněný železniční přejezd ,odbočujeme ve stanici Černovice u Tábora na druhou kolej,protože na první koleji stojí onen sólo motoráček,připraven k odjezdu.Koncová stanička o dvou dopravních kolejí ,jedné manipulační skládkové.Kusé koleje vedou na volnou skládku ,kde vidíme dlouhé dříví a na druhé straně vlečka hospodářského družstva v dávné době majitele F.Doležala.Koukáme ,že traťovákům někdo nenápadně odebral jejich výhybku z druhé koleje a oni se teď musí lopotit s Muvkou a ostatní prostředky, přes točnu na kusou kolej tratě.Ještě ,že mají tu kočku.Nastupujeme do sólo motoráčku a loučíme se s touto malebnou lokálkou,zatlačíme slzičku v oku a někdy nashle………

PříspěvekNapsal: úte 03 bře, 2009 6:01 am
od Myšpulín
Jako vždy nádhera.

To M. Ferdián: V tomto návrhu ve stykové stanici v části úzké je spojka z 2u na 1u asi uprostřed staniční koleje. Ptám se, proč je zrovna takhle položená, tj. jsou použity levé výhybky, já bych ji položil právě obráceně, tzn. použil bych pravé výhybky. Mohu vědět proč, co mi uniká?

Díky.

PříspěvekNapsal: úte 03 bře, 2009 6:18 am
od milan ferdián
Myšpulín píše:Jako vždy nádhera.

To M. Ferdián: V tomto návrhu ve stykové stanici v části úzké je spojka z 2u na 1u asi uprostřed staniční koleje. Ptám se, proč je zrovna takhle položená, tj. jsou použity levé výhybky, já bych ji položil právě obráceně, tzn. použil bych pravé výhybky. Mohu vědět proč, co mi uniká?

Díky.


V žst.Třemešné ve Slezsku tak leží.

PříspěvekNapsal: úte 03 bře, 2009 7:08 am
od petrh
Milane nadhera... jednim slovem, dechberouci krasa, uz tam jak zive vidim Tucko jak si to huci v rytmu dieselu 100 na 100 za sebou Balm/u, jak si to svisti oblouky 40 v hodine, mine prejezd uz vjizdi do stanicky, kde pribere tri druzstevnice jedouci pozdeji do prace...
boze nechal jsme s eunes a charlimu jen zavidim....

TEXT

PříspěvekNapsal: úte 03 bře, 2009 11:09 am
od milan ferdián
Doplněn text k úzké.... :wink:
Tímto uzavírám tento oddíl a další kolejiště uvidíte ve Plan kolajiska III.

PříspěvekNapsal: úte 03 bře, 2009 11:48 am
od petrh
jako clovek drive denne jezdici na trase JH -> Lovetin -> Kamenice -> Vcelnicka (u nekterych na pozadani lesy Bohdalin :) ) mackam slzicku...kdybych mel moznost prostoru tak bych hned si toto dal domu, zavidim Charlimu a zadam zde verejne o co nejvice fotos:)
jeste mam jednu drobnost:) chudak lovetin uz ma dneska vice koleji a ma i krasne nocleziste ruznych "polaku" :) a chudak pani pokladni z Cernovic, nejenze musi jezdit uklizet Obratan, jeste ji tam delaji MUVkari neporadek:D
edit: jeste jedna drobnost pokud dobre tusim mimo splitky u JH nejsou nikde na trati zavory, pouze krize:)

Re: Půdní kolejiště -dvoupatrové

PříspěvekNapsal: úte 03 bře, 2009 2:24 pm
od Radek
milan ferdián píše:Jedno z nejtěžších návrhů tohoto půdního kolejiště....... :wink:

Taky jeden s nejhezčích (subjektivní názor, v mých očích trumfl dosavadního favorita pro Michala s cukrovarem) a z mého pohledu daleko za hranicí snů... :roll:

milan ferdián píše:...zatlačíme slzičku v oku a někdy nashle………

Že jsou tvoje plány super tu zaznělo mockrát, ale ty komentáře je posouvají ještě o třídu výš.
Díky za ně :wink:

PříspěvekNapsal: úte 03 bře, 2009 9:50 pm
od pavel
Milane, Milane ty mě nutíš, aby nasedl do vlaku směr Jindřichův Hradec , tam přesedl na úzkou a opět si vychutnal plnými doušky tu nádheru.Víš co to dnes stojí peněz z druhé strany naší země :-)) Jinak jsem na tom jak petrh mačkám slzičku a ne jednu.

PříspěvekNapsal: stř 04 bře, 2009 12:33 am
od JanoH0e
Pavel Prečo tak ďaleko ? Do Třemešnej to máš na skok. A s trochou fantázie môžeš vyraziť do Bohumína či Fryštátu.

PříspěvekNapsal: stř 04 bře, 2009 6:06 am
od milan ferdián
JanoH0e píše:Pavel Prečo tak ďaleko ? Do Třemešnej to máš na skok. A s trochou fantázie môžeš vyraziť do Bohumína či Fryštátu.


To by musel velmi hodně popustit fantazii....Úzkorozchodná tramvaj (760mm) byla naposledy ve Frýštátě (Karviná) 1959 a v Bohumíně 1973.Manželce trochu zavidím,protože ještě jezdila tramvaji z ORLOVÉ náměstí do DOUBRAVY komendr.

Re: Návrhy kolejišť

PříspěvekNapsal: stř 04 bře, 2009 7:14 am
od milan ferdián
milan ferdián píše:
:arrow: - rozpracovaný
:!: - hotový
Jmenný seznam:

-scout- :arrow: :!:
-charlie- :arrow: :!:
-stephenking- :arrow:
-scalewelly- :!:
-121295- :?:
-Jirka Kejzar-
-JM-
-kamil.hk :arrow: :!:
-Tomáš- :arrow: :!:
-Jarda H.- :arrow: :!:
-Daniel- :arrow: :!:
-Michal Šuhajda- :?:
-pavmar- :?:


Jelikož se stephenking a 121295 nevyjářili značím otazníkem-vyřízeno.Michal Šuhajda ,jestli bude mít zájem určitě mi napíše a pavmar co vím staví modulovku.Takže zbyli jen již Jirka Kejzar a JM.JM se vyjádřil a již sledujeme jeho první náměty ,no a co Jirka Kejzar ?

Takže změna kolega stephenking se ozval :D