Stránka 11 z 14

PříspěvekNapsal: stř 14 led, 2009 8:03 pm
od JBr
Mno, v podstate jde o to, ze na kazde stanici, stavedle, hradle, straznim domku atd. bylo specialni vyzvaneci zarizeni. Vypravci s jeho pomoci daval znameni celemu mezistanicnimu useku, tzn. jak sousednimu nadrazi, tak soucasne vsem stanovistim mezi nimi. Pouzival se treba k predhlaskam vlaku, prikazu k zastaveni vsech vlaku, varovani o ujetych vozech a i k serizovani hodin (poledni signal).

PříspěvekNapsal: stř 14 led, 2009 8:28 pm
od Radek
Přístup ke starým časopisům je docela problém... :cry:
JBr píše: Pouzival se treba k ....

Takže různá cinkání skrývala různá informace?

PříspěvekNapsal: stř 14 led, 2009 8:32 pm
od milan ferdián
Radek píše:Přístup ke starým časopisům je docela problém... :cry:
JBr píše: Pouzival se treba k ....

Takže různá cinkání skrývala různá informace?


Radek ,co tak se podívat do SZ :!:

PříspěvekNapsal: stř 14 led, 2009 8:42 pm
od JBr
Radek píše:Takže různá cinkání skrývala různá informace?


Ano... a predpokladam, ze ti Milan k tomu poslal vic :)

Půdní kolejiště-skrytá stanice I- -270

PříspěvekNapsal: ned 18 led, 2009 4:43 pm
od milan ferdián
HO/1:87-5450*1300(5950*3720)-PILZ/ELITE-charlie


Tato skrytá stanice je součástí velkého kolejiště zakomponovaného do půdních prostor.Má tvar vratné smyčky.Stanice slouží pro provoz na dvojkolejnné elektrifikované trati.Stanice leží v nivelitě tratě mínus (-) 270 mm od T.K.+/- 0.Defacto je to druhý suterén.Od podlahy má stanice na T.K. výšku 430mm.Při plném stavu zde může být až 12 vlakových souprav.Doporučuji koleje 1 a 10 ponechat na průjezd (otočení) soupravy.Maximální délka soupravy může být až 2750 mm (9) a minimální 1250 mm (3,2).Na kolejích 4 a 5 délka soupravy činí 1500 mm.
Velkým problémem je trám ,který prochází skrze celým kolejištěm.

Půdní kolejiště-skrytá stanice II/III -100

PříspěvekNapsal: pon 19 led, 2009 10:15 pm
od milan ferdián
HO/1:87-5950*3720-PILZ/ELITE-charlie



Druhá větev,skrytých stanic v nivelitě T.K. -100.Musím upozornit ,že na původních rámech bylo kolejiště ve velikosti TT.Já v tom prsty nemám :wink:

Půdní kolejiště - odbočná stanice +130

PříspěvekNapsal: ned 08 úno, 2009 12:41 pm
od milan ferdián
HO/1:87-5950*3720-PILZ/ELITE/15°-charlie

Pokračování půdního kolejiště,již viditelných části.Podmínkou pro konstrukci odbočné stanice , bylo pohodlné vejítí se vlakové soupravy na dopravní kolej ,rychlík tažený T478.3 se 5* vozy"Y" -1600 mm-nezkrácené.Podkladem byla stanice Milotice nad Opavou,která byla upravena dle prostorových podmínek.Ač stanice vypadá velmi jednoduše,tak to je sedmá varianta.Vpravo nahoře již vidíte začátek uzlové stanice.

Re: Půdní kolejiště - odbočná stanice +130

PříspěvekNapsal: ned 08 úno, 2009 5:54 pm
od Radek
milan ferdián píše:...tak to je sedmá varianta...

To vysvětluje, proč si nás tak dlouho napínal :lol: Ale uklidňuje mě, když čtu, že se může zapotit i zkušený matador. Je to motivace vymést pošramocené ego z pod stolu a znovu a znovu převracet Frýdkem po papíře dokola kolem, s bláhovou nadějí, že to tam snad někdy nějak sedne :?

Vylupuje se ti to - jako ostatně vždy - parádně a těším se na dokončení - doufám i s příběhem. R

PříspěvekNapsal: ned 08 úno, 2009 7:28 pm
od milan ferdián
I ten Frýdek přijde někdy na řadu :D :D :D :wink: Zatím sbírám foto materiál a nejvíc mám zatím od tebe.

PříspěvekNapsal: pon 09 úno, 2009 2:46 pm
od pavel
to Milan : Pokud by byl vystaven tady na foru tak by to byla paráda. V tom případě se nechám překvapit jak si s tím poradíš, to nádraží znám moc dobře.

Re: Půdní kolejiště - odbočná stanice +130

PříspěvekNapsal: pon 09 úno, 2009 6:10 pm
od milan ferdián
Radek píše:
milan ferdián píše:...tak to je sedmá varianta...

Ale uklidňuje mě, když čtu, že se může zapotit i zkušený matador. Je to motivace vymést pošramocené ego z pod stolu a znovu a znovu převracet Frýdkem po papíře dokola kolem, s bláhovou nadějí, že to tam snad někdy nějak sedne


Mě taky :D ,protože jsem teď vyhodil do koše skoro hotovou uzlovou stanici (charlie).Malá chyba a opět se mi do cesty postavil pověstný trám.Takže opět znova a znova a znova pošesté ,posedmé.................. :?

PříspěvekNapsal: pon 09 úno, 2009 6:12 pm
od milan ferdián
pavel píše:to Milan : Pokud by byl vystaven tady na foru tak by to byla paráda. V tom případě se nechám překvapit jak si s tím poradíš, to nádraží znám moc dobře.


Přemýšlím o tom ,protože žst.Frýdek-Místek je specifická stanice,kdy nákladní doprava je vlastně nasměrovana z historických důvodů ,jedním směrem.

PříspěvekNapsal: stř 11 úno, 2009 7:10 pm
od Radek
To je zajímavá informace, mohl bys to trochu objasnit?

PříspěvekNapsal: čtv 12 úno, 2009 3:53 am
od milan ferdián
Radek píše:To je zajímavá informace, mohl bys to trochu objasnit?


Určité projekty jsou též ve stádiu snění :D Ale vážně,je to výhledově a záleží na čase.Tato stanice se hodí do samostatné místnosti,ale při představě ji doplnit Frýdlantem a protáhnout do Bílé....... :D Ale určitě ne v HO ,to vím na 100%.

PříspěvekNapsal: čtv 12 úno, 2009 4:27 am
od Radek
Spíš sem myslel, jak je to s tou nákladní dopravou jedním směrem.