Mezilehlá stanice-TELČ II/HO-1:87/4000*1800(1100-1400)/Scout
aneb Ježíšek si trochu přivstal..
Tématem kolejiště je mezilehlá stanice TELČ II na jednokolejné trati Kostelec u Jihlavy-Slavonice s fiktivním pokračováním do Fratres-Waldkirchen-Schwarzenau (Rakousko). Samotná stanice má lokomotivní depo a vlečkové zázemí , takže tato pestrost velmi obohatí provoz u nákladní dopravy.U osobní dopravy můžeme zavést fiktivní mezinárodní provoz,kde zde můžou končit vlakové soupravy z Rakous . Nepředstavujte si dlouhé mezinárodní soupravy ,ale klasické řazení osobních vozů z rakouské strany.Stanice TELČ II má tři dopravní koleje 1,2 a 4.Koleje manipulační 3 /3a slouží pro vykládku a nakládku vozů (skladiště,rampa,volná skládka),kolej 6 objízdná.Vlečka na levé straně u L.D. /kolej 4a/ patří malému strojírenskému závodu , uprostřed kolej bez označení patří „Státním lesům (ČSSR/ČR)“. Je zde portálový jeřáb pro nakládaní dlouhých kmenů. Napravo nahoře je vlečka ZZNP. Kolej 4b slouží k odstavování vozů , může se dodatečné protáhnout až k chráněnému železničnímu přejezdu. Základním jádrem lokomotivního depa jsou koleje 6a,8 a 10. Na kolejích 6a a 8 je umístěna dvojkolejná remíza o třech stáních (celkově šest strojů řady 310.0 nebo čtyři stroje 433.0). Musím se zde zmínit i o parních lokomotivách řady 556.0,které zde byli v oběhu. U koleje 6a je pásový dopravník pro zbrojení uhlím a u koleje 10 je zauhlovací výtah též s potřebnou skládkou uhlí.Odpopelnění a doplnění vodou se vždy dělo na kolejích 1 a 2,proto nevidíte v lokomotivním depu,popelovou jámu s vodním jeřábem.Pro remízování motorových vozů, slouží kolej 12,zde je jednokolejná remíza s dílnou o dvou stání.Pro tankování nafty do motoráků slouží kolej 14,tady stojí nádržkový vůz s naftou a ruční pumpou.Na této koleji se výjimečně odstavují osobní soupravy z Rakous. Přijímací budova s přilehlým okolím nahoře musí být vyvýšena na opěrných zdí (žst.OSTRAVA-HRUŠOV),proto ty schody pro cestující od budovy na nástupiště. Výška opěrných zdí musí být potřebná pro bezpečný průjezd klesající skryté koleji.Mezilehlá stanice leží na smyčce a ve formě odbočky pokračuje do druhé smyčky do skryté stanice.U odbočky je situována osobní zastávka.Pouliční zástavba u nádraží zahrnuji hotel s restaurací „SLÁVIE“ ,s několika činžovními domy a zcela vlevo , předposlední budova secesního typu je „Obchodní banka“ (J. a W.Deininger).U pouliční zástavby se nachází zámecký park s fontánou a zahradním altánem,kde o nedělích hraje místní kapela.Vpravo mezi příjezdovou komunikaci a terénní vlnou ,leží „Staroměstský rybník“,sloužící k oddechu a rekreaci v letních dnech nebo na procházkách v jarních nebo podzimních dní.Hráz slouží k ukrytí klesající spirály smyčky,dodržet výškové kóty.
Skrytá stanice ve tvaru vratné smyčky s odbočkou..Druhá vratná smyčka celkově zde není celá zakreslena ,protože na ni leží mezilehlá stanice TELČ II,kterou již znáte.Viz ,potom viditelná část.Taktéž zde chybí tunelové portály ,které budou znázorněny na viditelné části kolejiště.