HonzaM píše:Milane, co se stane s tou dvojkolejkou na prvním plánku (na níž máš RailJet) když zmizí v tunelu?. Píšeš o možnosti provozu podle GVD, mohl bys to trochu objasnit? Otočení trati o 180 stupňů na šířce 60 cm možné je, to na kolejišti mám (samozřejmě ho mám kompletně skryté v tunelech), jenže při dodržení sklonu, který ten sedmivozový Railjet dokáže vyjet, už to nedostaneš tak nízko, aby mohl podjet pod další částí kolejiště. Z praxe vím, že i na přímé trati má při 3 procentním sklonu problém a sklon k prokluzování.
Ten druhý plánek je zajímavý, jen by asi byly někde problémy s výškami, 50 mm výškového rozdílu je málo, je třeba počítat s výškou kolejnice a pražcového pásu a tloušťkou materiálu té vrchní vrstvy. Ale je to pro potěchu oka, ne pro realizaci.
Honzo, je fakt jemně řečeno trapné tu stále dokola měnit svoje příspěvky (kdo se v tom má vyznat) a zejména hanit téměř každý plánek, co tu Milan ukáže. Dříve jsi psal, že tě ani nezajímají. Tak proč vůbec reaguješ?
Věřím, že je možné si i s takovým stoupáním poradit a navíc, Milanův plánek je sice v N, ale to neznamená, že si ho někdo nemůže postavit třeba v TT?
Ber můj příspěvek spíše k zamyšlení, nechci tu rozpoutat diskuzi mimo téma a jak píše Milan, poslat téma do kopru.
příspěvek po čase smažu